Kønscanning i Kbh ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Ønskebarnet12

Hej piger:-) jeg og min mand har besluttet at vi helt klart vil betale for en kønscanning, da vi begge er meget nysgerrig hvilket køn vi skal have, vi ønsker selvfølgelig et sundt og raskt barn, men tror vel det normalt at man altid har et bestemt ønske :-p jeg er 11 uger på søndag Og mandagen skal jeg til nf, hvilket jeg glæder mig vildt meget til, der er stadig tid til købscanning men stadig er det godt og vide, hvor meget det koster og hvilken i anbefaler, bor i Kbh.. Hvis der er en billig en, ville det være skønt da jeg er på elevløn snart og min mand på su lige pt:-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

MorDk

Vi skal til kønsscanning hos scanningsklinikken i kbh.Det koster 400kr.

LilleKbh'er laver kønsscanninger fra uge 18 men koster 200kr.

Anmeld

23. marts 2012

MortilAlmaogNohr

Scanningsklinikken i KBH, Buen 2 tror jeg det hedder, dem har vi brugt, og med stor tilfredshed. Tilkønsscaningen brugte vi en klinik i Hvidovre på Gammel Køge Landevej, da vi ikke kunne få tid hos dem i KBH, og der var vi også meget tilfredse.

Anmeld

23. marts 2012

Malli

I mandags var vi til kønsscanning hos "Lille kbh'er" det var den bedste oplevelse, og kostede kun 200kr  Dog scanner de først fra uge 18, da de desværre har dårlige erfaringer med at folk tager til sverige og får foretaget abort, hvis ikke de får det køn de ønsker! GRIMT GRIMT GRIMT! Men i sverige kan man få abort op til uge 18 - Desværre! Men jeg vil klart give min anbefaling til "Lille kbh'er" 

Anmeld

23. marts 2012

Ønskebarnet12

Tina. skriver:

Scanningsklinikken i KBH, Buen 2 tror jeg det hedder, dem har vi brugt, og med stor tilfredshed. Tilkønsscaningen brugte vi en klinik i Hvidovre på Gammel Køge Landevej, da vi ikke kunne få tid hos dem i KBH, og der var vi også meget tilfredse.

Hvad hedder stedet? Og hvor meget koster det?

Anmeld

23. marts 2012

Ønskebarnet12

Malli skriver:

I mandags var vi til kønsscanning hos "Lille kbh'er" det var den bedste oplevelse, og kostede kun 200kr  Dog scanner de først fra uge 18, da de desværre har dårlige erfaringer med at folk tager til sverige og får foretaget abort, hvis ikke de får det køn de ønsker! GRIMT GRIMT GRIMT! Men i sverige kan man få abort op til uge 18 - Desværre! Men jeg vil klart give min anbefaling til "Lille kbh'er" 

Jeg var hos den lille kbher da jeg var til tryghedsscanning men deres kønscanning er først når man er 18 uger henne, og synes det ærgerligt det der sker i Sverige men det har da ikke nogen betydning hos alle, for jeg ønsker mig jo et sundt og raskt barn:-) men ville være sjovt at vide hvilket køn det er, så jeg kan købe de ting jeg har brug for:-) 

Anmeld

23. marts 2012

Ønskebarnet12

MorDk skriver:

Vi skal til kønsscanning hos scanningsklinikken i kbh.Det koster 400kr.

LilleKbh'er laver kønsscanninger fra uge 18 men koster 200kr.

Har du adressen til den første su nævner?

Anmeld

23. marts 2012

Malli

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg var hos den lille kbher da jeg var til tryghedsscanning men deres kønscanning er først når man er 18 uger henne, og synes det ærgerligt det der sker i Sverige men det har da ikke nogen betydning hos alle, for jeg ønsker mig jo et sundt og raskt barn:-) men ville være sjovt at vide hvilket køn det er, så jeg kan købe de ting jeg har brug for:-) 

Jeg er helt enig, jeg ville heller aldrig kunne fravælge MIT barn pga kønnet, men desværre findes der åbenbart sådanne folk. Forstår nu heller ikke at det kan være så nemt at tage til sverige og få det fjernet, og så burde grænsen for abort i øvrigt sættes ned, tænk at man kan få fjernet barnet helt op til uge 18, det er jo en "stor" baby på dette tidspunkt!

Anmeld

24. marts 2012

Ønskebarnet12

Malli skriver:

Jeg er helt enig, jeg ville heller aldrig kunne fravælge MIT barn pga kønnet, men desværre findes der åbenbart sådanne folk. Forstår nu heller ikke at det kan være så nemt at tage til sverige og få det fjernet, og så burde grænsen for abort i øvrigt sættes ned, tænk at man kan få fjernet barnet helt op til uge 18, det er jo en "stor" baby på dette tidspunkt!

Ja det virkelig trist at der er nogle kvinder som ikke er taknemlig for de får et sundt og raskt barn men de er sure over de ikke får et bestemt køn, jeg er bare så taknemlig at jeg er blevet gravid efter et halvt års prøvelse :-p og for mig betyder det ikke at et af kønnet har mindre betydning for mig, for uanset hvad der ligger inde i mig betyder mit et og alt, og selvom jeg kun er 11 uger henne elsker mor og far dig rigtig højt:-) men synes stadig det kunne være sjovt at vide hvad køn det er så man kan shoppe en bestemt farve til det kommende barn:-)

Anmeld

24. marts 2012

projekt-ønskebarn

Scanningsjordmoderen på Østerbro kan jeg helt klart anbefale. super service og 100 procent garanti ellers får du en ny tid.

Det koster 500 kr. og de kan lave den fra 14+0

Go´ fornøjelse med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.