Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Joyce1986 skriver: Jeg har overhovedet ikke tænkt på tøjet til hjemtransporten , jeg har først lige købt det sæt tøj bettepigen skal have på som det første, som farmand skal give hende på.... Men jeg mangler også at pakke pusletasken..
Jeg har overhovedet ikke tænkt på tøjet til hjemtransporten , jeg har først lige købt det sæt tøj bettepigen skal have på som det første, som farmand skal give hende på....
Men jeg mangler også at pakke pusletasken..
eeej Hvad for et sæt tøj skal hun have på?Og hvad str. har du købt det i?56?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej skønne mødregruppeHar i fundet ud af eller overvejet hvad baby skal have på hjem fra sygehuset?Vi ved jo ikke om der er bagende sol eller regn og små køligt?Er selv ret i tvivl om hvad jeg skal give Filucca på hjem.Kram
Hej skønne mødregruppeHar i fundet ud af eller overvejet hvad baby skal have på hjem fra sygehuset?Vi ved jo ikke om der er bagende sol eller regn og små køligt?Er selv ret i tvivl om hvad jeg skal give Filucca på hjem.Kram
Har vedhæftet billede
Har købt en dragt i fleece. Men ja Maj måned er skøn men også svær mht tøj
Har langærmet bluse og bomuldssmækbukser ud over. Tænker evt bare et tæppe og hue. Har 20 min kørsel i opvarmet bil
Ellers tager vi en fleece køredragt med.
Linekocemba skriver: Har vedhæftet billede Har købt en dragt i fleece. Men ja Maj måned er skøn men også svær mht tøj
Hold op noget sødt tøj
LR85 skriver: Hold op noget sødt tøj
1000 tak
Har ufattelig svært ved at begrænse mig. Så har købt så meget
Linekocemba skriver: 1000 tak Har ufattelig svært ved at begrænse mig. Så har købt så meget
Jeg har et sæt tøj som faren til baby kom hjem i selv. Storebror kom også hjem i det sæt
Min plan er at pakke dette tøj + et par hvide strømpebukser og evt dyne eller tæppe..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128