Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne mødregruppeHar i fundet ud af eller overvejet hvad baby skal have på hjem fra sygehuset?Vi ved jo ikke om der er bagende sol eller regn og små køligt?Er selv ret i tvivl om hvad jeg skal give Filucca på hjem.Kram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej skønne mødregruppeHar i fundet ud af eller overvejet hvad baby skal have på hjem fra sygehuset?Vi ved jo ikke om der er bagende sol eller regn og små køligt?Er selv ret i tvivl om hvad jeg skal give Filucca på hjem.Kram
tanja. skriver: Vi har fået en lækker kørepose af min søster som jeg tager med og så tager jeg ellers en tyk hættetrøje, en hue og et par tykke sokker i tilfælde køreposen er for varm
Vi har fået en lækker kørepose af min søster som jeg tager med og så tager jeg ellers en tyk hættetrøje, en hue og et par tykke sokker i tilfælde køreposen er for varm
Okay Jeg har også overvejet en tyk cardigan og nogle tykke sokker
Kruse90 skriver: Okay Jeg har også overvejet en tyk cardigan og nogle tykke sokker
tanja. skriver: Altså det kommer jo os an på hvor langt man har hjem og hvordan man kommer hjem vi bor 5 minutters kørsel fra sygehuset
Altså det kommer jo os an på hvor langt man har hjem og hvordan man kommer hjem vi bor 5 minutters kørsel fra sygehuset
vi har 30 min ca i bil
åh hvor er det et godt spørgsmål. ølger lige med for jeg er da helt blank. fasktisk har vi næsten kun bobyer med og uden ben og lidt bukser. Havde faktik tænk at de ikke behøvede meget mere, men måske de gør. skal de het have flere lag på?? altså en trøje over bodyen?
Kruse90 skriver: AAlAltAltsåAltså vi har 30 min ca i bil
AAlAltAltsåAltså
tanja. skriver: Altså igen afhængigt af vejret, tror jeg det er nok med cardigan og hue, der er jo varme i bilen
Altså igen afhængigt af vejret, tror jeg det er nok med cardigan og hue, der er jo varme i bilen
ja lige præcis det jeg tænkte Ellers kan vi da ligge dynen over hende
baby84 skriver: åh hvor er det et godt spørgsmål. ølger lige med for jeg er da helt blank. fasktisk har vi næsten kun bobyer med og uden ben og lidt bukser. Havde faktik tænk at de ikke behøvede meget mere, men måske de gør. skal de het have flere lag på?? altså en trøje over bodyen?
Der i starten af maj hvor jeg er sat til, vil jeg foretække en langærmet, da en kortærmet bliver for koldt for en lille baby tror jegMen jeg tror jeg tager en cardigan med og så en hue eller kan man jo ligge dynen eller et tæpper over dem i autostolen
Jeg har overhovedet ikke tænkt på tøjet til hjemtransporten , jeg har først lige købt det sæt tøj bettepigen skal have på som det første, som farmand skal give hende på....
Men jeg mangler også at pakke pusletasken..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128