Føde på andet sygehus end angivet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

LotteN

Darling<3 skriver:

Det er jo nemlig det vi gør

Så se du bare at gå i fødsel, det sker der ikke noget ved

jeg foretrækker at klemme benene sammen en 17 timer endnu, da gemalen fester pga udnævnelsen... så vil helst have en ædru mand med på fødestuen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

An&Jo

LotteN skriver:

ja, det er også lidt et sats..
men det er fordi min kæreste er på kursus i sønderborg, hvor han bliver udnævnt imorgen og derfor skal vi ned og se det... Så vi tager en overnatning ved min mor og så kører vi til sønderborg imorgen tidlig...
og ja, jeg vil sandelig også helst fræse tilbage til midtjylland hvis det går igang, for det kender jeg.. så håber heller ikke det kommer på tale at føde et andet sted!

held og lykke med din kæreste..

håber i når hjem, for jeres egen skyld, for en fødsel et fremmed sted er ikke altid lige sjovt.. jeg fik bestemt en rigtig god behandling i Holstebro, men ville nu hellere have været på patienthotellet i Aalborg hvor jeg ville få mit eget værelse, fremfor at ligge på min 4 mands helt fyldte stue i Holstebro..

Anmeld

22. marts 2012

Darling<3

LotteN skriver:

jeg foretrækker at klemme benene sammen en 17 timer endnu, da gemalen fester pga udnævnelsen... så vil helst have en ædru mand med på fødestuen!

Hehehe, meget forståeligt!!

Men efter de 17 timer, så sætter du bare igang - tag sviger med ud og handle eller start en skænderri Hehe...

Anmeld

22. marts 2012

Princesspigen

LotteN skriver:

Jeg skal lige høre jer om der er nogen af jer der ved om man må føde på andet sygehus en tilladt, hvis man skulle gå i fødsel i en anden by end hvor man bor?

hvad jeg har forstået på min læge må man til hver en tid føde på et hvilken som helst sygehus..

og er du på fyn og skal føde men hører til sjælland så kan de jo ikke sige du skal klemme ballerne sammen

Anmeld

22. marts 2012

LotteN

An&Jo skriver:

held og lykke med din kæreste..

håber i når hjem, for jeres egen skyld, for en fødsel et fremmed sted er ikke altid lige sjovt.. jeg fik bestemt en rigtig god behandling i Holstebro, men ville nu hellere have været på patienthotellet i Aalborg hvor jeg ville få mit eget værelse, fremfor at ligge på min 4 mands helt fyldte stue i Holstebro..

hehe, jo tak

jeg vil også helst tilbage til viborg da jeg ved hvor lærke store nyere fødestuer de har og ja, så ved man hvor fødeafdelingen ligger henne og alt det der... så imorgen efter kl 12 føder jeg i viborg

Anmeld

22. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

ja, det er også lidt et sats..
men det er fordi min kæreste er på kursus i sønderborg, hvor han bliver udnævnt imorgen og derfor skal vi ned og se det... Så vi tager en overnatning ved min mor og så kører vi til sønderborg imorgen tidlig...
og ja, jeg vil sandelig også helst fræse tilbage til midtjylland hvis det går igang, for det kender jeg.. så håber heller ikke det kommer på tale at føde et andet sted!

Hvis du ender med at føde på Sønderborg sygehus, vil jeg bare lige hilse og sige at de er VILDT flinke deroppe

Og fødegangen er ikke så svær at finde. Lige ind af hoveddøren hen til elevatoren og så på 2 etage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.