ARRRRRK...så gå går vi lige weekenden i møde med bræksyge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. april 2009

Loggidut

Tif har jo haft øjenbetændelse i den her uge, og i dag ringede gæstemoderen og sagde: hent jeres barn, hun kaster voldsomt op!

fååårk, så måtte jeg have fat på Michael som måtte tage fri, og få hende hentet...og det står bare ud af begge ender af hende!
Første gang i hendes liv hvor hun kaster op, så er det ved en gæstemor, inde i en hule hvor de sover, ud over det hele...føj hvor klamt!

Aj jeg glæder mig altså til vores egen dagplejemor er tilbage! Hun kender hende sgu ud og ind, og reagere nok ikke så voldsomt som hende her, jeg blev jo for dælen skræmt fra vid og sans på den måde hun ringede!

så glædelig weekend siger jeg da bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2009

Juniors mor

Eiijjjj hvor træls Loggi - håber hun bliver hurtig frisk igen, så i kan nyde lidt af weekenden uden bræk og bæ!.....
Hvornår er jeres gamle dagplejemor tilbage?

Anmeld

3. april 2009

Loggidut

mandag!
og som michael sagde, så har han lyst til at købe hende en blomst og sige velkommen tilbage!

hun har bare haft ferie, men hun er savnet!

Anmeld

3. april 2009

Kaufie

Øvøvøv......Ikke sjovt med sygdom - men slet ikke når det er hos fremmede...

William har også lige været ved gæstedp man-onsdag - og det er tydeligt at han nu er glad for at komme tilbage til sin egen dp. Det er altså noget helt andet når de kender hinanden.

God bedring med Tiffen.

Anmeld

3. april 2009

Nadi

ØV øv øv!! Hvor synd for lille Tif, håber da ikke det er noget der skal stå på i lang tid. Men jeg håber da ikke det er noget der florere og rejser langt, for Olivers kusine har også kastet op siden kl 5 i morges!!

RIGTIG GOD BEDRING til hende og rigtig god weekend.

Anmeld

4. april 2009

Tynen

Er hun blevet rask igen, eller hvordan står det til?

Gad vide om det er derfor hun har været lidt ved siden af sig selv de sidste par dage??!

Anmeld

5. april 2009

Loggidut

nope, hun er bare ikke i orden endnu, hun kaster nu ikke op mere, og har ikke kastet op siden de par gange i dagplejen, men for helvede hun har tynd mave, så tyndt har det altså aldrig været før, stinkende grønt vand kommer ud af hende, og når jeg siger kommer ud, mener jeg det virkelig, det er helt op ad ryggen, og foran på maven...så jeg skal til at i gang med at se om jeg kan fjerne pletterne fra hendes tøj...Heldigvis fik jeg købt sådan nogle rib-strømpebukser i Bilka i går, de kostede kun 10 kr. pr. del, så dem render hun i, så er skaden ikke så stor igen hvis det ikke kan blive rent.

Christian har så rendt og kastet op i nat, og hverken han eller Tif har nogen former for appetit, selv om den stod på hjemmelavet suppe i går!

Ja jeg ved sgu ikke, det er nok det i andre kalder for Roskildesyge.....men for helvede hvor der stinker af lort over alt i huset!

Anmeld

5. april 2009

Joan ( Smallie )

Loggidut skriver:

nope, hun er bare ikke i orden endnu, hun kaster nu ikke op mere, og har ikke kastet op siden de par gange i dagplejen, men for helvede hun har tynd mave, så tyndt har det altså aldrig været før, stinkende grønt vand kommer ud af hende, og når jeg siger kommer ud, mener jeg det virkelig, det er helt op ad ryggen, og foran på maven...så jeg skal til at i gang med at se om jeg kan fjerne pletterne fra hendes tøj...Heldigvis fik jeg købt sådan nogle rib-strømpebukser i Bilka i går, de kostede kun 10 kr. pr. del, så dem render hun i, så er skaden ikke så stor igen hvis det ikke kan blive rent.

Christian har så rendt og kastet op i nat, og hverken han eller Tif har nogen former for appetit, selv om den stod på hjemmelavet suppe i går!

Ja jeg ved sgu ikke, det er nok det i andre kalder for Roskildesyge.....men for helvede hvor der stinker af lort over alt i huset!

Øv altså for jer.

Det var så sådan en omgang vi havde her hjemme for en månede siden og jeg vil sige dig der er ingen af jer der slipper. Det smitter helt vildt, men det er dog ikke så længe om at forsvinde ved jer voksen som de små.

Hold kæft jeg føler bare med jer.

Joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.