Pseudotvillinger. Hvad MÅ jeg vide :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.150 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

otlitrom

Det er vist ved at være ganske sikkert (aka. sevet ind på min lystavle ) at vi skal have pseudotvillinger, og at Boas skal være storebror i en alder af ca 14½ mdr.

Hvad ville I med pseudotvillinger ønske I vidste? Tips, tricks, nice to know og need to know?

kom ud af busken, de damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Kløver

kigger med her

Anmeld

22. marts 2012

otlitrom

Maja84 skriver:

kigger med her

Hellere end gerne. Og når du så har født om ikke sååå længe, så del lige dine tanker, vil du?

Anmeld

22. marts 2012

Moar2011

kitty skriver:

Det er vist ved at være ganske sikkert (aka. sevet ind på min lystavle ) at vi skal have pseudotvillinger, og at Boas skal være storebror i en alder af ca 14½ mdr.

Hvad ville I med pseudotvillinger ønske I vidste? Tips, tricks, nice to know og need to know?

Stort tillykke

men hvad er pseudotvillinger ??

Anmeld

22. marts 2012

otlitrom

Babyklar skriver:

Stort tillykke

Når man får børn med mindre end 18mdr imellem.

Anmeld

22. marts 2012

Mira0911

Babyklar skriver:

Stort tillykke

Det betyder at der mindre end 18 mdr imellem søskende... 

Anmeld

22. marts 2012

Krussedulle

kitty skriver:

Her er et Nice to know: det er nærmest umuligt at give to små mad, på én gang men det giver nok sig selv (hvert fald hvis det er et flaskebarn) ... Og tja, jeg ville måske ønske at jeg kunne have forklaret Storm at der kom en baby (han var knap 13 mdr da lillebror blev født) men det forstår en 1-årig jo ikke rigtig noget af .. Har kun været mor til pseudotvillinger i 15 dage, så mine erfaringer er ret begrænset

Anmeld

22. marts 2012

Skouboe

Den vigtigste ting at vide om pseudotvillinger er at selvom Boas bliver storebror og går fra at være den lille til at være den store natten over, bliver han ikke større af det.

Anmeld

22. marts 2012

otlitrom

Skouboe skriver:

Den vigtigste ting at vide om pseudotvillinger er at selvom Boas bliver storebror og går fra at være den lille til at være den store natten over, bliver han ikke større af det.

Nej, det er vi allerede klar over, og har haft samtale med SP om det (og får det igen når tiden nærmer sig), for netop ikke at komme til at "glemme" det.

Tak for tip..

Anmeld

22. marts 2012

otlitrom

Krussedulle skriver:

Her er et Nice to know: det er nærmest umuligt at give to små mad, på én gang men det giver nok sig selv (hvert fald hvis det er et flaskebarn) ... Og tja, jeg ville måske ønske at jeg kunne have forklaret Storm at der kom en baby (han var knap 13 mdr da lillebror blev født) men det forstår en 1-årig jo ikke rigtig noget af .. Har kun været mor til pseudotvillinger i 15 dage, så mine erfaringer er ret begrænset

Ja, ok, så er det meget nyt for Jer Jeg håber det går rigtig godt.

Jeg håber - som udgangspunkt- at kunne amme, som jeg bjorde med Boas. Derudover har vi, efter vejledning fra SP, valgt at han (hvis han vil) skal have mulighed for at bevare sin flaske, så han kan få den nære kontakt med mor eller far, og kan være "den lille".

Der er mange ting at tænke på, men jeg håber det går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.