Hvor tit har I plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

JH12

Jeg er begyndt at få fler' plukveer.. Men må indrømme jeg ikke har tal på dem.. Det kommer også lidt an på hvad jeg laver i løbet af dagen.. Oftest kommer de hvis jeg er ude og gå, gør rent eller er lidt for aktiv i følge min krop..

Får dem ikke rigtig når jeg slapper af, heldigvis.. Men har kan vidst få nogle stykker i ny og næ når jeg er i bad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Jeg er begyndt at få fler' plukveer.. Men må indrømme jeg ikke har tal på dem.. Det kommer også lidt an på hvad jeg laver i løbet af dagen.. Oftest kommer de hvis jeg er ude og gå, gør rent eller er lidt for aktiv i følge min krop..

Får dem ikke rigtig når jeg slapper af, heldigvis.. Men har kan vidst få nogle stykker i ny og næ når jeg er i bad..

Jeg har nu heller ikke talt mine, men gætter på det er deromkring på en almindelig dag hvor jeg ikke anstranger mig

Anmeld

22. marts 2012

LR85

viben skriver:

Jeg er altså stadig i tvivl om jeg overhovedet kan mærke plukveerne? Kan efterhånden ikke mærke forskel på hvad der er babyspark, møffen og andet godt... Gider du/i prøve at beskrive hvordan en plukve føles for jer?

Godt spørgsmål. Det er faktisk svært a forklare. Det føles som en mærkelig fornemmelse i maven. Lidt trykken faktisk. 

Jeg plejer a dagligt a mærke hvordan baby ligger, skubbe blidt til ham og sådan. Når man har en plukve, kan man ikke puffe til baby ig det føles som om huden har suget sig helt tæt til baby og er lidt hård og sådan. 

Det er faktisk svært a forklare, men håber det gav et lille indtryk a det

Anmeld

22. marts 2012

Guldimaven

Jeg har slet ikke plukveer, i hvert fald ikke så vidt jeg er klar over.

Anmeld

23. marts 2012

NNL

Guldimaven skriver:

Jeg har slet ikke plukveer, i hvert fald ikke så vidt jeg er klar over.

Jeg kan også læse mig frem til at det er vidt forskelligt om man har eller ej, og om man kan mærke dem, hvis man har dem Men du skal da bare nyde at du undgår den meget underlige fornemmelse

Anmeld

23. marts 2012

Guldimaven

NNL skriver:

Jeg kan også læse mig frem til at det er vidt forskelligt om man har eller ej, og om man kan mærke dem, hvis man har dem Men du skal da bare nyde at du undgår den meget underlige fornemmelse

Ja, det sagde min jordemor også.. Havde nemlig undret mig over hvorfor jeg ikke har mærket sådan nogle.. Men ja, det må jeg jo bare nyde! Så er kroppen klar til de rigtig veer..  Hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.