Hvor tit har I plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

NNL

Hej med jer delige piger

Sidder lige og tænker over hvor tit I andre mon har plukveer? I løbet af den sidste uge er jeg begyndt at få forholdsvist mange. Men det er vel meget normalt når vi kommer så langt hen i graviditeten? Er 33+2 i dag og vil skyde på at jeg i gennemsnit har 10 plukveer om dagen. Nogle gange mange flere...

De kommer når jeg rejser mig op, hvis jeg læner mig frem efter noget (f.eks. at tørre spisebordet af), hvis jeg støvsuger og indimellem også helt af sig selv (måske fordi han sparker?)

Hvordan er det for jer??

Kram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

LR85

Nogen dage har jeg hver gang jeg rejser mig, slapper af og lign. Andre dage er der intet. Men på de heftige dage er de der nærmest hele tiden. 

Anmeld

22. marts 2012

viben

Jeg er altså stadig i tvivl om jeg overhovedet kan mærke plukveerne? Kan efterhånden ikke mærke forskel på hvad der er babyspark, møffen og andet godt... Gider du/i prøve at beskrive hvordan en plukve føles for jer?

Anmeld

22. marts 2012

Kruse90

NNL skriver:

Hej med jer delige piger

Sidder lige og tænker over hvor tit I andre mon har plukveer? I løbet af den sidste uge er jeg begyndt at få forholdsvist mange. Men det er vel meget normalt når vi kommer så langt hen i graviditeten? Er 33+2 i dag og vil skyde på at jeg i gennemsnit har 10 plukveer om dagen. Nogle gange mange flere...

De kommer når jeg rejser mig op, hvis jeg læner mig frem efter noget (f.eks. at tørre spisebordet af), hvis jeg støvsuger og indimellem også helt af sig selv (måske fordi han sparker?)

Hvordan er det for jer??

Kram.

Har det på præcis sammen måde.
har også vildt mange plukkeveer i løbet af en dag
Tror det er meget normalt når vi når så langt her.
Jeg er i dag 33+6

Anmeld

22. marts 2012

CaWi

Har også plukveer flere gange om dagen. Specielt hvis jeg har været ude at gå tur, har haft sex eller hvis jeg har stået længe, som feks i dag da jeg skulle bage boller. Nogle gange varer de bare et minuts tid, andre gange op til 10 min. Kommer meget an på hvad jeg har lavet.

Synes nu at baby begynder at fylde så meget i maven, at det kun er de "store" plukveer jeg kan mærke

Anmeld

22. marts 2012

NNL

viben skriver:

Jeg er altså stadig i tvivl om jeg overhovedet kan mærke plukveerne? Kan efterhånden ikke mærke forskel på hvad der er babyspark, møffen og andet godt... Gider du/i prøve at beskrive hvordan en plukve føles for jer?

Jeg kan simpelthen mærke at det hele trækker sig sammen inde i maven. Udenpå bliver maven stenhård og så spænder det meget. Når det er værst føler jeg at jeg ikke kan strække kroppen ud, det er rarest at gå sådan lidt foroverbøjet...

Men der er jo nogen som slet ikke mærker til dem - kan være du er en af de heldige??

Anmeld

22. marts 2012

NNL

LR85 skriver:

Nogen dage har jeg hver gang jeg rejser mig, slapper af og lign. Andre dage er der intet. Men på de heftige dage er de der nærmest hele tiden. 

Det er dejligt at høre, det ikke kun er mig Specielt fra en flergangsfødende Nogle dage afløser den ene også nærmest den anden her, men det må være ganske normalt

Anmeld

22. marts 2012

NNL

Kruse90 skriver:

Har det på præcis sammen måde.
har også vildt mange plukkeveer i løbet af en dag
Tror det er meget normalt når vi når så langt her.
Jeg er i dag 33+6

Godt at høre jeg ikke er ene Det er nu heller ikke noget jeg er nervøs for, så længe det ikke gør rigtig ondt eller er voldsomt. Men man hører jo om nogen som ikke mærker dem overhovedet, så jeg blev lidt nysgerrig

Men det er jo bare kroppen der træner lidt inden fødslen, det er nok meget fint

Anmeld

22. marts 2012

NNL

CAWI skriver:

Har også plukveer flere gange om dagen. Specielt hvis jeg har været ude at gå tur, har haft sex eller hvis jeg har stået længe, som feks i dag da jeg skulle bage boller. Nogle gange varer de bare et minuts tid, andre gange op til 10 min. Kommer meget an på hvad jeg har lavet.

Synes nu at baby begynder at fylde så meget i maven, at det kun er de "store" plukveer jeg kan mærke

Det er helt klart også de dage jeg har mest at se til, der er flest Sidst jeg skulle bage havde jeg dem også hele tiden, det må være de bevægelser man har gang i med armene inde over bordet eller sådan noget

Kan godt følge dig i at det efterhånden kan være svært at mærke om det er en "let" plukvé, eller om det er baby, der maser sig udaf

Anmeld

22. marts 2012

Kruse90

NNL skriver:

Godt at høre jeg ikke er ene Det er nu heller ikke noget jeg er nervøs for, så længe det ikke gør rigtig ondt eller er voldsomt. Men man hører jo om nogen som ikke mærker dem overhovedet, så jeg blev lidt nysgerrig

Men det er jo bare kroppen der træner lidt inden fødslen, det er nok meget fint

ja hehe det tror jeg bestemt også at det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.