Hejsa derude...
Har lige brug for et par
fingre for at testen i dag viser negativ...
Misforstå mig ikke vil rigtig gerne være gravid, men min marts måned har jeg virkelig bare fået indhentet alt det alkohold jeg ikke har haft drukket de sidste 18 mdr, da der har været en masse arrengementer og fester.. Og der har ikke været sparet på det.. Så hvis testen viser positiv vil jeg goooodt nok have dårlig samvittighed over for den kommende bebs 
Grunden til min "bekymring" om en evtuel graviditet kommer sig af at når jeg får min mens, plejer at tælle 28 dage frem og så sætte en påmindelse på mobilen for hvornår jeg forventer næste mens.. Kan godt lide at være forberedt på det..
Nu er problemet så bare at jeg slet ikke kan huske hvornår jeg har haft sidste mens, men havde en påmindelse på mobilen der sagde forventet mens i MANDAGS og der er ikke skyggen af den endnu 
På den ene side er der jo en grund til at jeg har fået skrevet denne på mindelse, men på den anden side synes jeg altså ikke det allerede er 28 dage siden jeg havde det sidst.. PLUS at både min mand og jeg mener altså ikke vi har nået at sexe i den periode her (vi har lige haft en tørke periode- da vi har lidt for travlt), så det vil sige hvis jeg er gravid, har jeg haft mens i mens..
Hmm... kan ikke rigtig finde hoved og hale i det, for min mens plejer at være meget regelmæssig, og plejer at have rimelig godt styr på den.. Og der må jo være en grund til at der var en påmindelse i mandags.. Hmm...
Nå men tak fordi du læse med 

Anmeld