Hmm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

FamilenStorm

Hejsa derude...

Har lige brug for et par  fingre for at testen i dag viser negativ...

Misforstå mig ikke vil rigtig gerne være gravid, men min marts måned har jeg virkelig bare fået indhentet alt det alkohold jeg ikke har haft drukket de sidste 18 mdr, da der har været en masse arrengementer og fester.. Og der har ikke været sparet på det.. Så hvis testen viser positiv vil jeg goooodt nok have dårlig samvittighed over for den kommende bebs

Grunden til min "bekymring" om en evtuel graviditet kommer sig af at når jeg får min mens, plejer at tælle 28 dage frem og så sætte en påmindelse på mobilen for hvornår jeg forventer næste mens.. Kan godt lide at være forberedt på det..

Nu er problemet så bare at jeg slet ikke kan huske hvornår jeg har haft sidste mens, men havde en påmindelse på mobilen der sagde forventet mens i MANDAGS og der er ikke skyggen af den endnu

På den ene side er der jo en grund til at jeg har fået skrevet denne på mindelse, men på den anden side synes jeg altså ikke det  allerede er 28 dage siden jeg havde det sidst.. PLUS at både min mand og jeg mener altså ikke vi har nået at sexe i den periode her (vi har lige haft en tørke periode- da vi har lidt for travlt), så det vil sige hvis jeg er gravid, har jeg haft mens i mens..

Hmm... kan ikke rigtig finde hoved og hale i det, for min mens plejer at være meget regelmæssig, og plejer at have rimelig godt styr på den.. Og der må jo være en grund til at der var en påmindelse i mandags.. Hmm...

Nå men tak fordi du læse med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Team Putte

FamilenStorm skriver:

Hejsa derude...

Har lige brug for et par  fingre for at testen i dag viser negativ...

Misforstå mig ikke vil rigtig gerne være gravid, men min marts måned har jeg virkelig bare fået indhentet alt det alkohold jeg ikke har haft drukket de sidste 18 mdr, da der har været en masse arrengementer og fester.. Og der har ikke været sparet på det.. Så hvis testen viser positiv vil jeg goooodt nok have dårlig samvittighed over for den kommende bebs

Grunden til min "bekymring" om en evtuel graviditet kommer sig af at når jeg får min mens, plejer at tælle 28 dage frem og så sætte en påmindelse på mobilen for hvornår jeg forventer næste mens.. Kan godt lide at være forberedt på det..

Nu er problemet så bare at jeg slet ikke kan huske hvornår jeg har haft sidste mens, men havde en påmindelse på mobilen der sagde forventet mens i MANDAGS og der er ikke skyggen af den endnu

På den ene side er der jo en grund til at jeg har fået skrevet denne på mindelse, men på den anden side synes jeg altså ikke det  allerede er 28 dage siden jeg havde det sidst.. PLUS at både min mand og jeg mener altså ikke vi har nået at sexe i den periode her (vi har lige haft en tørke periode- da vi har lidt for travlt), så det vil sige hvis jeg er gravid, har jeg haft mens i mens..

Hmm... kan ikke rigtig finde hoved og hale i det, for min mens plejer at være meget regelmæssig, og plejer at have rimelig godt styr på den.. Og der må jo være en grund til at der var en påmindelse i mandags.. Hmm...

Nå men tak fordi du læse med

Men kan trøste dig med at de kloge siger alkohol skader mindre i starten end senere

Har en kollega der er lidt af en festbanan og hun har drukket tæt til hun i 11. uge opdagede hun var gravid.. Alt ser fint ud hos hende og hun fik den besked af hendes læge og jm

Anmeld

22. marts 2012

twinboys

Kan du ikke tage en test???

Anmeld

22. marts 2012

FamilenStorm

twinboys skriver:

Kan du ikke tage en test???

Jo køber også en når jeg får fri fra arbejde.. Blive nød til at få det be eller afkræftet.. For roder rundt i at tælle dage frem og tilbage.. For kunne også få det til at passe med at jeg først skal have min mens om en uge, hvilket måske også giver mere mening for mig.. Kan bare ikke forstå hhvor jeg så havde den påmindelse på i mandags og der ikke er nogle i næste uge

Anmeld

22. marts 2012

FamilenStorm

Team Putte skriver:

Men kan trøste dig med at de kloge siger alkohol skader mindre i starten end senere

Har en kollega der er lidt af en festbanan og hun har drukket tæt til hun i 11. uge opdagede hun var gravid.. Alt ser fint ud hos hende og hun fik den besked af hendes læge og jm

Mange tak...

Ihh det vil jeg trøste mig med hvis der skulle vise sig at være 2 streger.. .

Ihh har godt nok fåetkludret i det den her gang.. Plejer ellers at have rimeligg styr på det.. Derfor denne forvirring lige pludselig..

Anmeld

22. marts 2012

Team Putte

FamilenStorm skriver:

Mange tak...

Ihh det vil jeg trøste mig med hvis der skulle vise sig at være 2 streger.. .

Ihh har godt nok fåetkludret i det den her gang.. Plejer ellers at have rimeligg styr på det.. Derfor denne forvirring lige pludselig..

Ja det lyder som om du normalt har styr på det, men det kan jo smutte for selv den bedste

Hvornår skal du teste?

Anmeld

22. marts 2012

FamilenStorm

Team Putte skriver:

Ja det lyder som om du normalt har styr på det, men det kan jo smutte for selv den bedste

Hvornår skal du teste?

Får købt en test i dag når jeg fri fra job.. For bliver nød til at få vished omkring det :-)

Anmeld

23. marts 2012

Team Putte

FamilenStorm skriver:

Får købt en test i dag når jeg fri fra job.. For bliver nød til at få vished omkring det :-)

Spændende

Var den så positiv eller negativ?

Anmeld

23. marts 2012

twinboys

FamilenStorm skriver:

Har du testet??? Har tænkt på dig...

Anmeld

23. marts 2012

FamilenStorm

twinboys skriver:

Har du testet??? Har tænkt på dig...

Ja fik testet ved lægen faktisk da vi alle 3 skulle have happatitis A vaccinen.. Og den måtte jeg jo ikke få hvis jeg var gravid..

Men den var desværre negativ, sådan lidt æv p

Omkring det men sammentidig lettet, nu hvor der været så meget alkohol i denne mdr.. 

Men tan for tanken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.