gravid eller ej! kun nu krop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg er ved at blive sindssyg !! min mens dukkede ikke op i tirsdags og det tegner sig langt fra at den overhovedet er på vej!  testede nagativ igår aftes! og regner så også med den ligeså vel er negativ i dag jo! vi ønsker os et dejligt barn sammen - men hold da op en frustruation der er sat sig i mig nu ! kan min mens ikke bare komme hvis jeg ikke er gravid så vi jeg kan få blødningen overstået !! hvis jeg så er, så giv mig 2 streger for pokker !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

jeg er ved at blive sindssyg !! min mens dukkede ikke op i tirsdags og det tegner sig langt fra at den overhovedet er på vej!  testede nagativ igår aftes! og regner så også med den ligeså vel er negativ i dag jo! vi ønsker os et dejligt barn sammen - men hold da op en frustruation der er sat sig i mig nu ! kan min mens ikke bare komme hvis jeg ikke er gravid så vi jeg kan få blødningen overstået !! hvis jeg så er, så giv mig 2 streger for pokker !!

Der er nogle der først kan teste sent posetivt .. Der er lidt håb endnu .. Held og lykke   fra en der bestemt ved hvordan du har det

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Der er nogle der først kan teste sent posetivt .. Der er lidt håb endnu .. Held og lykke   fra en der bestemt ved hvordan du har det

gir jo ikke mening? kunne med mine to store teste før tid ?

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Anmeld

22. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

okay... det var bare et bud... vidste ikke du havde børn  

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

okay... det var bare et bud... vidste ikke du havde børn  

det kunne du selvfølgelig heller ikke vide. min fejl jeg måske ikke fik det med..

men tak for svaret kan være jeg kan teste positiv senere først.

Anmeld

26. marts 2012

Lullaby

Med Izabella testede jeg først positiv en uge efter mens og med Yazmin 17 dage efter. Det var latterlig lang ventetid

Lige nu venter jeg selv og at der er gevinst denne gang.

Anmeld

26. marts 2012

Mum33

Jeg gik også en uge over tid sidste gang, og det plejer jeg ellers aldrig. Tror simpelthen det er ens psyke der spiller ind fordi man så brændende ønsker den skal blive væk ... men kan også bare være du er lang tid om at danne hormonstof ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.