IFORM-Løbet.. andre der skal med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

millesofie

hej tøser

ja jeg er ikke det store motionsmenneske OVERHOVEDET!!

men ak ja min mor har overtalt mig til at begynde at løbe og ja jeg trænger jo lidt   har aldrig løbet før!!!

så vi har taget programmet på deres hjemmeside HER 

og til min total overaskelse så er det NEMT!!!??!  

vi er nu på dag 36 på kur og løb

vægten har stået lidt stille men der er røget et par cm hist og her

OG MIN RØV HAR LØFTET SIG!!!

vi har taget løbe programmet hver dag og holdt hvil hver lørdag og søndag.

så har vi gået på kur så det primært har været kød og grønt og groft brød vi har spist, men vi er nu gået på DuKan kuren

bare for at blære mig så har jeg løbet 3km i dag på kun 19min

hvad med jer andre ?? skal vi ikke lave en tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

An&Jo

millesofie skriver:

hej tøser

men ak ja min mor har overtalt mig til at begynde at løbe og ja jeg trænger jo lidt   har aldrig løbet før!!!

så har vi gået på kur så det primært har været kød og grønt og groft brød vi har spist, men vi er nu gået på DuKan kuren

jeg skal os have meldt mig til IFORM løbet, dog i Aalborg (ved ikke hvor du skal løbe)

men jeg er selv lige startet op igen efter en lang pause, men allerede her efter 14 dage løber jeg 2 km på 10 minutter..
Jeg er dog ret bange for at jeg ikke kan levere det samme de næste par gange, for idag da jeg var inde og løbe fik jeg en brændende fornemmelse i mine skinneben, og efter 500meter mere var det en rigtig slem smerte jeg fik, og ja jeg ved jo desværre at det betyder en omgang skinnebensbetændelse, så nu må jeg vidst nøjes med nogle lange gåture det næste stykke tid..

men jeg fortsætter træningen, for skal også løbe femina kvindeløbet den 6 juni..

Anmeld

22. marts 2012

merichs

millesofie skriver:

hej tøser

Jeg skal til IFORMløb i Århus. Jeg løber ca 1 gang i ugen, sidst løb jeg 9.64 km, men til IFORMløbet nøjes jeg med 5 km. Jeg skal løbe sammen med en veninde, bare for hyggens skyld 

Vi var også afsted sammen sidste år og hyggede os rigtig meget 

Anmeld

27. marts 2012

millesofie

godt at høre at der er andre der skal løbe

jeg skal dog løbe i kbh

og som sagt har jeg aldrig løbet før har faktisk aldrig dyrket motion før så er rimlig stolt over mig selv

i går løb jeg 5 km på 45 min og f..k jeg var flad bagefter men ak ja slæber jo også rundt på 88kg så det er nok ret klart at det tærer på min krop

Anmeld

27. marts 2012

Philippa

millesofie skriver:

godt at høre at der er andre der skal løbe

jeg skal dog løbe i kbh

og som sagt har jeg aldrig løbet før har faktisk aldrig dyrket motion før så er rimlig stolt over mig selv

i går løb jeg 5 km på 45 min og f..k jeg var flad bagefter men ak ja slæber jo også rundt på 88kg så det er nok ret klart at det tærer på min krop

Hvor er du kær, det er altid godt at man kan komme ud af sofaen og så virkelig overvinde sig selv - tænk ikk på havd andre siger om tiden og kilometerne, bare du selv kan se en forandring.

Jeg overvejer det lidt, meeeeen HADER at løbe..
Løb dog DHL i fælledparken sidste år da jeg var gravid - og shiiit jeg var høj

Kærligst Philippa . keep up the good work

Anmeld

28. marts 2012

Kloster

Hej.

Jeg er nok en aktiv motionist. Har løbet siden 2010, men det sidste halve år har jeg ikke løbet distance. Tilgengæld har jeg cyklet, gået og været i motionscenter mange gange om ugen. Har styrketræner jeg, cross, roer, cykler og løber interval.

Jeg er ikke "helt vild" men jeg giver den gas, når jeg er dyrker motion. I den her tid har jeg gang i et interval program fra iForm. OGså har jeg fundet den her vejledning på iForm-siden også:

http://iform.dk/kost/sund-vaegt/tab-5-kilo-braend-5-kilo-fedt-af-paa-50-dage

Jeg motionere for min egen velvære. Elsker at få mig rørt og kan mærke, jeg savner det vandvittigt, hvis det går mere end 2 dage mellem træning. Jeg vil have en flot trænet krop og jeg vil gerne tabe mig lidt kg. Jeg ligger i den normale BMI, men kan godt tabe en 5 kg mere.

Og så skal jeg til iForm-løbet i Aalborg, Kalkmine-løbet i Mønsted og Femina-løbet i år.

Målet med mit intervalløb er at komme under de magiske 30 min på en 5 km'er.

Anmeld

28. marts 2012

Maja_4000

Jeg har kigget på det der program mange gange , men synes det virker lidt dumt at man skal løbe og kigge på et ur hele tiden Hvordan fungerer det for jer ?

Anmeld

28. marts 2012

Kloster

Maja_4000 skriver:

Jeg har kigget på det der program mange gange , men synes det virker lidt dumt at man skal løbe og kigge på et ur hele tiden Hvordan fungerer det for jer ?

Det virker

Jeg tog programmet i 2010, da jeg startede med at løbe. Og min søn på 12 år er igang med 8. uge nu.

Pga det er skiftevis gang og løb er simpelthen for at opbygge ledbånd, lede, muskler og sener til denne belastning det er, at løbe.

Og man ser ikke dum ud, når man løber. Næhh... Prøv at kigge på alle dem, der sidder i deres biler ell i deres sofaer - ja de ser dumme ud

Anmeld

28. marts 2012

FrkZier

hvis jeg forsøger mig med at løbe 5 km kradser jeg skuda af hehe, jeg er efterhånden i så dårlig form at det er helt pinligt, men jeg er dog gået i gang med at træne igen

Anmeld

28. marts 2012

Maja_4000

Kloster skriver:

Det virker

Jeg tog programmet i 2010, da jeg startede med at løbe. Og min søn på 12 år er igang med 8. uge nu.

Pga det er skiftevis gang og løb er simpelthen for at opbygge ledbånd, lede, muskler og sener til denne belastning det er, at løbe.

Og man ser ikke dum ud, når man løber. Næhh... Prøv at kigge på alle dem, der sidder i deres biler ell i deres sofaer - ja de ser dumme ud

Jamen det er det der med at tage tid .. Synes det virker besværgeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.