Hvor langtid sover jeres nyfødt 0-3mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Altså hvor langt et stræk sover de i alt ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.405 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

LilyMarleen

Og hvad er at sove igennem i den alder ?

Der mangler lige 6-7 timer i afstemningen, men det kan bare skrive.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Jonatansmor

Jeg har stemt meget mere end dine valgmuligheder. Hvis du mener ialt, er det noget med at babyer så små skal sove 16-20 timer pr døgn ( http://patienthaandbogen.dk/born/om-born/babyer-og-sovn-14342.html)

Min han sov 2-3 timer pr gang, var oppe et par timer og fik indtryk, nus og mere mad. Han sov fra kl 23-08, vi vækkede ham kl 23 for at give ham mad inden natten.

Anmeld

22. marts 2012

LilyMarleen

Jonatansmor skriver:

Jeg har stemt meget mere end dine valgmuligheder. Hvis du mener ialt, er det noget med at babyer så små skal sove 16-20 timer pr døgn ( http://patienthaandbogen.dk/born/om-born/babyer-og-sovn-14342.html)

Min han sov 2-3 timer pr gang, var oppe et par timer og fik indtryk, nus og mere mad. Han sov fra kl 23-08, vi vækkede ham kl 23 for at give ham mad inden natten.

Det var hvor lange stræk de tog pr lur, som jeg mente Altså fra de falder i søven, til de vågner igen.

Ikke hvor meget de sov pr døgn.

Anmeld

22. marts 2012

B&J

vores dreng sov ½ time vågen i 2-3 timer sov en ½ time vågen i 2-3 timer og nogle gange sov vi lige 4-6 timer men så var vi vågen i mange timer også sov vi måske ½time og vågen igen jaaa vi fik ikke meget søvn

Anmeld

22. marts 2012

LilyMarleen

B&J skriver:

vores dreng sov ½ time vågen i 2-3 timer sov en ½ time vågen i 2-3 timer og nogle gange sov vi lige 4-6 timer men så var vi vågen i mange timer også sov vi måske ½time og vågen igen jaaa vi fik ikke meget søvn

Puha, det lyder godt nok ikke særlig sjovt.. Stakkels jer

Anmeld

22. marts 2012

B&J

LilyMarleen skriver:

Puha, det lyder godt nok ikke særlig sjovt.. Stakkels jer

det var meget meget hårdt og det stod på ind til han var 6mdr så vi var trætte og tit sure gad ingen ting men vi klare det og nu sover han da 12-14 timer i streg og det er jo FANTASTISK

Anmeld

22. marts 2012

Krussedulle

LilyMarleen skriver:

Og hvad er at sove igennem i den alder ?

Der mangler lige 6-7 timer i afstemningen, men det kan bare skrive.

Sylvester er 15 dage gammel og sover i gennemsnit 6 timer af gangen, om natten! .. Og ellers variere han lure meget i længden! men han sover fra 23.00-05.00 og så igen fra 05.30-09.00

Anmeld

22. marts 2012

LilyMarleen

B&J skriver:

det var meget meget hårdt og det stod på ind til han var 6mdr så vi var trætte og tit sure gad ingen ting men vi klare det og nu sover han da 12-14 timer i streg og det er jo FANTASTISK

For det ikke skal være løgn så sov vores søn på samme måde, og indtil januar i år, hvor han var 17 måneder var vi oppe ved ham 3-4 gange om natten. Nu er vi måske oppe ved ham 1 gang om natten, et par gange om ugen.

Men nu har vi fået os en lille sove trold. Hun er 1 måned og et par dage. Hun sover nemlig helt og aldeles anderledes. 6 timer x 2 tager hun om natten. og mange lange lure om dagen på mange timer.
Det er fuldstændig vanvittigt. Jeg havde jo regnet med at få en ny tyran

Ak og ve, man kan blive så glædeligt overrasket

Anmeld

22. marts 2012

B&J

LilyMarleen skriver:

For det ikke skal være løgn så sov vores søn på samme måde, og indtil januar i år, hvor han var 17 måneder var vi oppe ved ham 3-4 gange om natten. Nu er vi måske oppe ved ham 1 gang om natten, et par gange om ugen.

Men nu har vi fået os en lille sove trold. Hun er 1 måned og et par dage. Hun sover nemlig helt og aldeles anderledes. 6 timer x 2 tager hun om natten. og mange lange lure om dagen på mange timer.
Det er fuldstændig vanvittigt. Jeg havde jo regnet med at få en ny tyran

Ak og ve, man kan blive så glædeligt overrasket

åhhh håber det samme sker her når vi engang skal have nr 2 så sover han/hun næsten igen håber håber hihihih...

for ja det er møg hammer hårdt for kroppen

Anmeld

22. marts 2012

LilyMarleen

Krussedulle skriver:

Sylvester er 15 dage gammel og sover i gennemsnit 6 timer af gangen, om natten! .. Og ellers variere han lure meget i længden! men han sover fra 23.00-05.00 og så igen fra 05.30-09.00

Hvor er det bare dejligt

Sådan sover vores lille pige også, og har gjort det fra dag 1. Men vores dreng var helt anderledes, og sove meget lidt og kort af gangen.
Lige pluselig finder man ud af hvorfor der er nogen mødre der er overskuds mødre. For sådan en er jeg da selv gået hen og blevet. Al den fritid..
Jeg er SÅÅÅÅ glad for at jeg ikke er igennem samme mølle som sidst. Men det kan jo ændre sig. Men det har det da ikke gjort endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.