Anonym skriver:
det er også rigtig svært at havde selvtillid sådan som tingene er. Føler mig tit som et 0/: jeg har pga alt det her fået svært ved at være sammen med andre mennesker udover min familie. Jeg er så bange for at fejle når jeg snakker med andre.
håber os han snart åbner øjnene op.
står tit og tænker på hvordan den anden side ville tage imod mig... Jeg er ødelagt utrolig meget
Den anden side??? Hvad skulle du fejle med når du taler med andre?? Du fejler jo ikke her og vi snakker da
. Når du har det så slemt synes jeg du skal tage en snak med din læge og evt. Få henvisning til psykolog. Det er der intet galt eller falit over. Det kræver tværtimod styrke at søge hjælp, så synes du skal overveje det ret seriøst. Jeg er sikker på at du render med en masse negative tanker om dig selv som du nok desværre projicerer over på andre ( dvs. Du tror andre også tænker sådan om dig) Dette er ofte slet ikke tilfældet. Måske dine tidligere klasse kammerater ikke kontakter dig fordi du måske virker til at du ikke vil dem pga. Din usikkerhed. Desværre får usikkerhed os ofte til at virke afvisende/lukkede på andre mennesker. Det er selvf. Ikke din skyld, da der givet er nogle omstændigheder i dit liv som har gjort a du har lav selvtillid. Mn tro mig når jeg fortæller dig at det kan du overvinde. Har selv været der, selv oplevet barsk mobning, haft lavt selvværd og selvtillid. Idag er jeg ovre det, videre i mit liv. Fuld af selvtillid og selvværd. Jeg er alene af min person en fantastisk person lige som andre er det og du er det. Du skal bare se at du er lige så speciel, fantastisk og værd som f.eks. Din familie ser dig. Du skal elske dig selv for den du er! 
Anmeld