hvornår er det ok at sige det højt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Jenie

hej piger ! JEG ELSKER DENNE SIDE ! hvor er det dog rart at jeg ikke er den eneste i verden som tænker så meget på baby

tænker ofte på hvornår det er okay at sige højt at baby ligger i maven ?? ønsker så højt den er der denne gang så kryds fingre for mig min kæreste har et barn på 7 år, og på et givent tidspunkt skal hun og resten af verden jo vide at JEG skal være mor ! men læser så ofte at det er gået galt, så hvornår tør man råbe det til hele verdenen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

katrine26

ihhh tillykke med maven..

Det er så spændene og man vil bare RÅBE det til hele verden af ny skal man være mor..

Da vi startet projekt baby snakket vi lidt frem og tilbage om hvornår vi skulle fortælle " verden" det når der var gevinst og blev vis nok enige om at vente de formøse 3 mdr..men da dagen endelig kom kunne jeg ikke vente med at fortælle det så forældre og søskende fik det afvide samme dag..Vi ventes lidt med vennerne..

Jeg tror ikke er der noget rigtig eller forkert tidspunkt at fortælle folk det andet en at i skal syntes det er ok..

Held og lykke med maven.

Katrine26

Anmeld

21. marts 2012

MissMona

De nærmeste voksne ville jeg sige det til når jeg får lyst, hvis de kan holde tæt overfor alle andre! Efter 3 mdr. vil jeg sige det til kollegaer, børn og resten af verdenen!

Men det er vist en meget indiviudel vurdering og spørgen ind til egen mavefornemmelse. Min svigerinde har lige anonnceret det til alt og alle i 5 uge 3 dage efter hun selv fandt ud af det.

Der ville jeg have ventet lidt. Men det virker for hende! Men jeg tror ikke lige hun har overvejet hvis noget skulle gå galt, at hun også skal gå hele runden og sige at det ik gik alligevel.

Anmeld

21. marts 2012

CS

jenie skriver:

hej piger ! JEG ELSKER DENNE SIDE ! hvor er det dog rart at jeg ikke er den eneste i verden som tænker så meget på baby

tænker ofte på hvornår det er okay at sige højt at baby ligger i maven ?? ønsker så højt den er der denne gang så kryds fingre for mig min kæreste har et barn på 7 år, og på et givent tidspunkt skal hun og resten af verden jo vide at JEG skal være mor ! men læser så ofte at det er gået galt, så hvornår tør man råbe det til hele verdenen?

Først tillykke  hmmm jeg tror det er meget blandet hvornår folk gør det offentligt - jeg selv ventede til efter NF

Anmeld

21. marts 2012

Jenie

katrine26 skriver:

ihhh tillykke med maven..

Det er så spændene og man vil bare RÅBE det til hele verden af ny skal man være mor..

Da vi startet projekt baby snakket vi lidt frem og tilbage om hvornår vi skulle fortælle " verden" det når der var gevinst og blev vis nok enige om at vente de formøse 3 mdr..men da dagen endelig kom kunne jeg ikke vente med at fortælle det så forældre og søskende fik det afvide samme dag..Vi ventes lidt med vennerne..

Jeg tror ikke er der noget rigtig eller forkert tidspunkt at fortælle folk det andet en at i skal syntes det er ok..

Held og lykke med maven.

Katrine26

ku ihvertfald være fedt hvis den ligger i maven allerede nu, helst igår håber håber håber

det er nok bedst at vente de 3 mdr. som du siger... men det tror jeg bar blivermeget svært hvis det endelig lykkes

Anmeld

21. marts 2012

Jenie

Uha, kan se det hurtigt kan misforståes

Der er endnu ikke en guldklump på vej... eller det ved jeg self. ikke endnu men håber det

Anmeld

21. marts 2012

katrine26

jenie skriver:

ku ihvertfald være fedt hvis den ligger i maven allerede nu, helst igår håber håber håber

det er nok bedst at vente de 3 mdr. som du siger... men det tror jeg bar blivermeget svært hvis det endelig lykkes

Ok fik det læst som om du allerede var gravid..men  for at du snart kan RÅBE det til verden at du skal være mor..

katrine26

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

jenie skriver:

min plan var at vente til efter de 12 uger, men ind til videre er der da en lille håndfuld personer der ved det.. er så os nået de 11+1 idag.. så der er ikke så lang tid igen..

min kusine sagde det inden de 12 uger og til første scanning viste det sig babyen desværre ikke var i live mere i hendes mave så det blev en abort, næste gang hun var gravid sagde hun det da hun havde taget testen og han er nu en lille fodboldspiller i hendes mave og skal fødes i 7 måned...

så det er sådan lidt svært at sige..

men ihværtifal held og lykke, håber snart det sker for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.