Super skønt med sne :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.478 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. januar 2008

Kloster

Ja min mand er jo på kursus indtil engang i morgen. Det er med vores hund, så det er lidt underligt, at vores hund Menza ikke skal tumle med drengene ude i sneen.... Når der endelig er sne :(

Men efter et par timer i sneen kom de forfrysende ind og fik varm kakao. Uhmm :P

I aften skal vi have lækkert mad og hygge os med en film. Så total hygge fra os af.

Håber I andre også har haft en god snefyldt dag og får en rigtig hyggelig aften...

En super glad
Kloster :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2008

Pia.

Død misundelig...

ingen sne her overhoved... men omvendt så slipper jeg også for at skovle sne når jeg er her alene...
men børnene og hundene ville elske hvis vi fik lidt sne...:P

Nyd jeres skønne snevejr håber du sender lidt her over.

Knus Pia.

Anmeld

5. januar 2008

SaNiNa

her i odense sner det osse men det bliver ikke læggende:( desværre elsker ellers snene. min Balou (vores ene kat) har siddet i vinduet hele eftermiddagen og kigget på det og drømt om at komme ud i det:)

sanne

Ja min mand er jo på kursus indtil engang i morgen. Det er med vores hund, så det er lidt underligt, at vores hund Menza ikke skal tumle med drengene ude i sneen.... Når der endelig er sne :(

Men efter et par timer i sneen kom de forfrysende ind og fik varm kakao. Uhmm :P

I aften skal vi have lækkert mad og hygge os med en film. Så total hygge fra os af.

Håber I andre også har haft en god snefyldt dag og får en rigtig hyggelig aften...

En super glad
Kloster :))

Anmeld

5. januar 2008

gda

Det har også sneet hele dagen i Snedsted Thy. Super skønt ;). Det er bare træls at det forsvinder lige så hurtigt igen:'(

Anmeld

5. januar 2008

Heidi.

Det er føste begyndt at sne her i Taastrup for et par timer siden.. Men det bliver så sandlig liggene skal jeg love for... Jeg tror lige der er 2 piger der skal ud og lege i morgen, hvis altså ikke det forsvinder i løbet af natten.....8(

Anmeld

5. januar 2008

Hejren

Også sne her i 4000 - Elsker sne8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.