Hej piger.
Er ny her på siden, men prøver lykken. Mit spørgsmål drejer sig om, at min kæreste og jeg besluttede at smide mine mini-piller i Januar. Vi havde forhørt os og følte os sikre på det ville tage noget tid før der var pletskud
Jeg fik min mens i februar stort set til tiden, kun 2 dage forsinket. Det var den 11 februar til 16 februar.
Tiden er gået og ved et tilfælde kom jeg sidste uge i tanke om at min mens endnu ikke har haft sit indpas. Normalt er min cyklus 28 dage. Min mens forventes omkring dag 21. Det er altså nu 13! dage siden jeg skulle have haft min mens. Har foreløbig taget en test fra apoteket der var negativ, det var i fredags. Da jeg alligevel havde tid ved min læge igår nævnte jeg det for ham, og fik taget en ny tisseprøve. Også negativ.
Kan det virkelig passe at det ikke kan testes endnu? Har nogen erfaring med dette??? Og hvor bliver min mens af? Har ALDRIG prøvet dette. Min læge undersøgte ikk nærmere, sagde bare at det var muligt det ikke kunne aflæses endnu? Han syntes jeg skulle tage en test igen i næste uge, men jeg kan mærke det går mig på.... Ved ikk hvad jeg skal tro. Vil nævne jeg hele tiden har været enormt oppustet, især den sidste uge. Har ikk kunne sove på maven, selvom det favoritten. Og har en mærkelig murren i maven, så tror hele tiden min mens er på vej , men nej! 
Hvad tror i piger??? Skal jeg bare videre eller tage en ny test? Og hvad er jeres erfaring med hvornår i har kunne teste positiv?
Med venlig hilsen og kram fra mig 
Anmeld