Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Mariekiksen

Hej piger. 

Er ny her på siden, men prøver lykken. Mit spørgsmål drejer sig om, at min kæreste og jeg besluttede at smide mine mini-piller i Januar. Vi havde forhørt os og følte os sikre på det ville tage noget tid før der var pletskud   Jeg fik min mens i februar stort set til tiden, kun 2 dage forsinket. Det var den 11 februar til 16 februar.

Tiden er gået og ved et tilfælde kom jeg sidste uge i tanke om at min mens endnu ikke har haft sit indpas. Normalt er min cyklus 28 dage. Min mens forventes omkring dag 21. Det er altså nu 13! dage siden jeg skulle have haft min mens. Har foreløbig taget en test fra apoteket der var negativ, det var i fredags. Da jeg alligevel havde tid ved min læge igår nævnte jeg det for ham, og fik taget en ny tisseprøve. Også negativ.

Kan det virkelig passe at det ikke kan testes endnu? Har nogen erfaring med dette??? Og hvor bliver min mens af? Har ALDRIG prøvet dette. Min læge undersøgte ikk nærmere, sagde bare at det var muligt det ikke kunne aflæses endnu? Han syntes jeg skulle tage en test igen i næste uge, men jeg kan mærke det går mig på.... Ved ikk hvad jeg skal tro. Vil nævne jeg hele tiden har været enormt oppustet, især den sidste uge. Har ikk kunne sove på maven, selvom det favoritten. Og har en mærkelig murren i maven, så tror hele tiden min mens er på vej , men nej! 

Hvad tror i piger??? Skal jeg bare videre eller tage en ny test? Og hvad er jeres erfaring med hvornår i har kunne teste positiv?

Med venlig hilsen og kram fra mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Tystys14

Mariekiksen skriver:

Hej piger. 

Er ny her på siden, men prøver lykken. Mit spørgsmål drejer sig om, at min kæreste og jeg besluttede at smide mine mini-piller i Januar. Vi havde forhørt os og følte os sikre på det ville tage noget tid før der var pletskud   Jeg fik min mens i februar stort set til tiden, kun 2 dage forsinket. Det var den 11 februar til 16 februar.

Tiden er gået og ved et tilfælde kom jeg sidste uge i tanke om at min mens endnu ikke har haft sit indpas. Normalt er min cyklus 28 dage. Min mens forventes omkring dag 21. Det er altså nu 13! dage siden jeg skulle have haft min mens. Har foreløbig taget en test fra apoteket der var negativ, det var i fredags. Da jeg alligevel havde tid ved min læge igår nævnte jeg det for ham, og fik taget en ny tisseprøve. Også negativ.

Kan det virkelig passe at det ikke kan testes endnu? Har nogen erfaring med dette??? Og hvor bliver min mens af? Har ALDRIG prøvet dette. Min læge undersøgte ikk nærmere, sagde bare at det var muligt det ikke kunne aflæses endnu? Han syntes jeg skulle tage en test igen i næste uge, men jeg kan mærke det går mig på.... Ved ikk hvad jeg skal tro. Vil nævne jeg hele tiden har været enormt oppustet, især den sidste uge. Har ikk kunne sove på maven, selvom det favoritten. Og har en mærkelig murren i maven, så tror hele tiden min mens er på vej , men nej! 

Hvad tror i piger??? Skal jeg bare videre eller tage en ny test? Og hvad er jeres erfaring med hvornår i har kunne teste positiv?

Med venlig hilsen og kram fra mig 

Vent en uges tid og tag en test, uanset hvad kan du ikke finde ud af det før testen er negativ, eller din læge siger go for it.  Tålmodighed er en dyd

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

jeg har været på p-piller i den del år.. da jeg smed dem 1 oktober fik jeg regl mæssig mens oktober og november men december udeblev min mens 14 dage.. der var dog ikke andre tegn.. tog test - negativ og ednte med at få min mens..

der gik igen januar hvor jeg havde min mens som jeg skulle og febura udeblev den.. så er blevet gravid i januar..

hos nogle går det hurtigt og andre ikke..

jeg testede negativ i næsten 2 uger inden den testede positiv og det gik op for mig jeg faktis var gravid..

håber du kan se hvad det er jeg mener og ellers held og lykke

Anmeld

21. marts 2012

Mariekiksen

I know. Men hvor det svært.  Og havde jo egentlig slet ikke tænkt tanken før end jeg opdagede i sidste uge, at min mens var forsinket. Har heller ikke sat mig ind i ægløsning osv. Så tænker det ville være SÅ skørt at blive så hurtigt. Men det er vel set før..

Anmeld

21. marts 2012

Mariekiksen

Princesspigen skriver:

jeg har været på p-piller i den del år.. da jeg smed dem 1 oktober fik jeg regl mæssig mens oktober og november men december udeblev min mens 14 dage.. der var dog ikke andre tegn.. tog test - negativ og ednte med at få min mens..

der gik igen januar hvor jeg havde min mens som jeg skulle og febura udeblev den.. så er blevet gravid i januar..

hos nogle går det hurtigt og andre ikke..

jeg testede negativ i næsten 2 uger inden den testede positiv og det gik op for mig jeg faktis var gravid..

håber du kan se hvad det er jeg mener og ellers held og lykke

Jeg må vel bare vente... Jeg syntes bare det svært... Er gået 14 dage over mens tid imorgen, så mener bare det vel burde kunne aflæses...

Går med bind hver dag fordi jeg tænker min mens kommer, men nej. Bliver også dyrt i længden 

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

Mariekiksen skriver:

Jeg må vel bare vente... Jeg syntes bare det svært... Er gået 14 dage over mens tid imorgen, så mener bare det vel burde kunne aflæses...

Går med bind hver dag fordi jeg tænker min mens kommer, men nej. Bliver også dyrt i længden 

jeg brugte os en del tampax.. det er dyrt sådan noget

men nogle producerer hurtiger graviditets hormoner end andre.. kan være du er en af de lidt "langsommere"

Anmeld

22. marts 2012

Mariekiksen

Nå jeg fik anbefalet en app til min Iphone "Mydays" Gik så ind og indtastede samtilige menses jeg har nedskrevet i min alm. Kalender. Kunne så se min cyklus inden mens er 26 dage, efterfulgt af normalt 6 dages mens. Jeg derfor reelt i dag "kun" er 9 dage over tiden.. Jeg er ikk helt skarp I know  

Nu tester jeg tirsdag. Så min mens 14 dage over tid og krydser vist egentlig nok fingre for den er positiv.  Min søster har to børn og hun testede masser af gange før hun på urin tests kunne teste positiv, først efter 14 dage over tiden, så hun mener det sagtens er muligt endnu. Spændende  God dag til alle. Vejret er jo fantastisk! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.