9+3 idag ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Ihh, jeg husker selv tilbage til den dag ejg stod med indkaldelse til nf. SKøøøn følelse..

åhh.. ja det gør jeg også... det har jeg heldigvis kun prøvet 1 gang før...  ud af de 4 andre gange, så mon ikke det er et godt tegn

Jeg har også fået brev om tid til jordmoder Juhuu ... Det har jeg så aldrig fået før 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

åhh.. ja det gør jeg også... det har jeg heldigvis kun prøvet 1 gang før...  ud af de 4 andre gange, så mon ikke det er et godt tegn

Jeg har også fået brev om tid til jordmoder Juhuu ... Det har jeg så aldrig fået før 

Skøøøønt.
Det nådede jeg også at få. ØV, fik faktisk brevet dagen efter aborten. De havde ikke kunne nå at stoppe det, for det var jo fredag det blev opdaget og der brevet blev sendt..

Men dejligt det går den rigtige vej nu. Det blvier såå spændende det hele..

Anmeld

22. marts 2012

l.kjoeller

Så skønt

Anmeld

22. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Skøøøønt.
Det nådede jeg også at få. ØV, fik faktisk brevet dagen efter aborten. De havde ikke kunne nå at stoppe det, for det var jo fredag det blev opdaget og der brevet blev sendt..

Men dejligt det går den rigtige vej nu. Det blvier såå spændende det hele..

Jaaaae det gør .. Uha! ... 

Anmeld

22. marts 2012

FrkZier

det bare SÅ dejligt for jer, er så glad på jeres vejne altså! og jeg er stensikker på du går all the way denne gang, du fortjener det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.