9+3 idag ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Camillos

Hold da op hvor tiden alligevel går! ! har endnu svært ved at forstå jeg nok skal være mor denne gang..... .... 

Jeg har envidere også fået indkaldelse til NF scanning d 11/4.. det er jo lige om lidt... 

Underlig følelse .. uforståeligt.. men sammentidlig rart.. Ja alle de tanker man får sig .. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Kofoed.

Det bliver simpelthen så fedt for jer.

Anmeld

21. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Ihh, jeg husker selv tilbage til den dag ejg stod med indkaldelse til nf. SKøøøn følelse..

Anmeld

21. marts 2012

An&Jo

Camillos skriver:

Hold da op hvor tiden alligevel går! ! har endnu svært ved at forstå jeg nok skal være mor denne gang..... .... 

Jeg har envidere også fået indkaldelse til NF scanning d 11/4.. det er jo lige om lidt... 

Underlig følelse .. uforståeligt.. men sammentidlig rart.. Ja alle de tanker man får sig .. hehe

hvor er det bare dejligt for jer..

Den 11/4 kan kun være en god dag at blive skannet på, der bliver min dreng nemlig 2 år..

Har du flere tryghedsskaninger inden NF??

Anmeld

21. marts 2012

Camillos

An&Jo skriver:

hvor er det bare dejligt for jer..

Den 11/4 kan kun være en god dag at blive skannet på, der bliver min dreng nemlig 2 år..

Har du flere tryghedsskaninger inden NF??

Jeg har min sidste på fredag... For så holder min gyn desværre 14 dages ferie ... puha .. så gå 3 uger uden at følge den lilles vækst synes jeg bliver hård.. når jeg har fulgt den lige siden 5+3 hver uge ...

Anmeld

21. marts 2012

k&k&k&k

Camillos skriver:

Kan godt forstå det er "svært" for dig at forstå du skal være mor - taget det du har været igennem i betragning.

Men hvis det hjælper bare lidt er det stadig lige så uvirkelig for mig (er 35+1) 

Selvom scanningerne er overstået nu og den lille sparker og mosler flere gange om dagen - griber tanken sig stadig ofte:

GUD! Jeg skal være mor! Om lidt! Meget snart!

Med venlig hilsen

k&k

Anmeld

21. marts 2012

An&Jo

Camillos skriver:

Jeg har min sidste på fredag... For så holder min gyn desværre 14 dages ferie ... puha .. så gå 3 uger uden at følge den lilles vækst synes jeg bliver hård.. når jeg har fulgt den lige siden 5+3 hver uge ...

kan godt forstå du synes det bliver hårdt..

Men prøv at holde modet oppe, for den har det ligeså godt på fredag som den har haft det hidtil, og til NF så har den det så meget bedre, for så er den meget større og mere standhaftig, og så kan du ånde lettet op over at du endelig har succes med at komme over de svære 12 uger..

Anmeld

21. marts 2012

Camillos

An&Jo skriver:

kan godt forstå du synes det bliver hårdt..

Men prøv at holde modet oppe, for den har det ligeså godt på fredag som den har haft det hidtil, og til NF så har den det så meget bedre, for så er den meget større og mere standhaftig, og så kan du ånde lettet op over at du endelig har succes med at komme over de svære 12 uger..

Ja det er også det jeg tænker.. milepælen er de 12 uger.. og selvfølgelig har den det godt... det har den haft alle de andre gange.. hvad skulle være gået galt.. 

Anmeld

22. marts 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Det bliver simpelthen så fedt for jer.

Jae det gør ... Håber håber håber... ! 

Tror det har haft god effekt jeg har været sygmeldt fra job i 14 dage... skal måske begynde imorgen ... Men regner med jeg kan trække lidt på gyn og be om 14 dages sygmelelding mere indtil jeg er ovre det kristiske punkt, da jeg stadigvæk pletbløder.. 

Anmeld

22. marts 2012

Camillos

k&k skriver:

Kan godt forstå det er "svært" for dig at forstå du skal være mor - taget det du har været igennem i betragning.

Men hvis det hjælper bare lidt er det stadig lige så uvirkelig for mig (er 35+1) 

Selvom scanningerne er overstået nu og den lille sparker og mosler flere gange om dagen - griber tanken sig stadig ofte:

GUD! Jeg skal være mor! Om lidt! Meget snart!

Med venlig hilsen

k&k

hehe ja det er da underligt du ikke konstant bliver mindet om det med den mave du slæber rundt på Hehe ... Men ja du skal være moar om meget snart jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.