Fortæl mig lige..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Lire

Hej de damerJeg har siden lørdag haft lændesmerter, relativt voldsomt egentlig så jeg er nødt til at tage panodiler dagen igennem. Ved nogen af jer om det kan være et godt tegn- trods alt ?Jeg har test dag på lørdag. Er meget nysgerrig for at høre om nogen har oplevet lignende da jeg aldrig har haft problemer med lænden og på ingen måder har overanstrengt den. Mvh lire

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Sørens

Lire skriver:

Hej de damerJeg har siden lørdag haft lændesmerter, relativt voldsomt egentlig så jeg er nødt til at tage panodiler dagen igennem. Ved nogen af jer om det kan være et godt tegn- trods alt ?Jeg har test dag på lørdag. Er meget nysgerrig for at høre om nogen har oplevet lignende da jeg aldrig har haft problemer med lænden og på ingen måder har overanstrengt den. Mvh lire

Uuuh ved ikke om det kan være et symptom! Så vidt jeg ved får man først ømhed/smerter der når ligamenterne begynder at blødgøre sig og det gør de først lidt længere henne! Men man ved jo aldrig

For at den er der!

Anmeld

28. marts 2012

morbibi

Lire skriver:

Jep, det lyder meget bekendt. Lændesmerter har som regel og så været tegnet her udover udebleven mens

Pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.