opbevaring af legetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Annemor...

Mamalou skriver:

I Ikea kan du få en spand med låg til opbevaring af legetøj. Den fås i hvid og metal look, både pæn at kigge på og praktisk. De koster omkring 100 kr - altså for den store spand. Der findes også en lille spand. 

Ellers kan du få en slags plastikspand i Søstrene grene i forskellige farver. De koster 50 kr. De fås vist flere steder og til forskellige farver. 

Måske jeg skulle tage en tur i IKEA og kigge en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

MissMaria

Annemor... skriver:

Hej I skønne kvinder herinde (og mænd)

Jeg ville bare lige høre om hvordan I opbevare jeres børns legetøj i jeres stue, legerum m.m.

Nede på Williams værelse har vi en rumdeler, og det er også helt fint, men jeg mangler lige ideer til hvad jeg kan have i stuen, har tænkt lidt på nogle kurve, men hvad har I?

Her synes jeg vi har legetøj i hele stuen men vi har det fint med man kan se at her bor et barn
Vi har købt 2 kasser i IKEA men det et langt fra nok, utroligt hvor meget legetøj man kan få på 10 mdr og det er ikke forældrene som har købt det

Anmeld

22. marts 2012

B&J

vi brugte plastik kurve til daniel nu har vi en stor rum deler med rulene skuffer fra jysk den er super lækker ind på hans værelse

Anmeld

22. marts 2012

vitapigen

Jeg har 2 flexi spande til at stå i stuen med legetøj... 1 i lilla og 1 i pink

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2012

Brams

Her er et par billeder til inspiration fra Lærkes værelse og fra hendes "sted" i stuen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2012

Annemor...

vitapigen skriver:

Jeg har 2 flexi spande til at stå i stuen med legetøj... 1 i lilla og 1 i pink

hvor har du købt dem henne?

Anmeld

22. marts 2012

Savannah

Jeg synes at disse kurve fra Rice er meget pyntelige De koster også derefter.. Men flotte er de!

http://www.plint.dk/shop/skole-hus-fra-1361p.html

Anmeld

22. marts 2012

vitapigen

Annemor... skriver:

hvor har du købt dem henne?

Jeg har købt mine i jysk til ca. 40 kr stk... Og de fås også i seje drengefarver så som limegrøn og lyseblå  Har også set dem i den lokale super brugs

Anmeld

22. marts 2012

Annemor...

vitapigen skriver:

Jeg har købt mine i jysk til ca. 40 kr stk... Og de fås også i seje drengefarver så som limegrøn og lyseblå  Har også set dem i den lokale super brugs

måske man skulle tage i JYSK

Anmeld

22. marts 2012

vitapigen

Annemor... skriver:

måske man skulle tage i JYSK

Ja det er i hvert fald billigt og en god løsning for os  Og børn ELSKER at vende den på hovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.