opbevaring af legetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.595 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Annemor...

Hej I skønne kvinder herinde (og mænd)

Jeg ville bare lige høre om hvordan I opbevare jeres børns legetøj i jeres stue, legerum m.m.

Nede på Williams værelse har vi en rumdeler, og det er også helt fint, men jeg mangler lige ideer til hvad jeg kan have i stuen, har tænkt lidt på nogle kurve, men hvad har I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Nettemor

Vi har også en rumdeler i stuen. Men nogle kurve i der ikke ser så barnlige ud

Anmeld

21. marts 2012

Annemor...

nettemor skriver:

Vi har også en rumdeler i stuen. Men nogle kurve i der ikke ser så barnlige ud

Vi har desværre ikke plads til rumdeler i stuen, så det skal være en kurv eller noget i den retning.

Anmeld

21. marts 2012

FruHolm <3

Annemor... skriver:

Hej I skønne kvinder herinde (og mænd)

Jeg ville bare lige høre om hvordan I opbevare jeres børns legetøj i jeres stue, legerum m.m.

Nede på Williams værelse har vi en rumdeler, og det er også helt fint, men jeg mangler lige ideer til hvad jeg kan have i stuen, har tænkt lidt på nogle kurve, men hvad har I?

Hej vi her rydde de 2 nederSte hylder i reolen som han så har lidt legetøj og bøger på resten er på værelset

Anmeld

21. marts 2012

Annemor...

MinBabyOscar <3 skriver:

Hej vi her rydde de 2 nederSte hylder i reolen som han så har lidt legetøj og bøger på resten er på værelset

Det har vi bare ikke rigtig mulighed for, desværre.

Anmeld

21. marts 2012

lassemor07

På Lasses Værelse har jeg en rumdeler der er lagt ned med hjul på og blå plastisk kasse har ikea( Vi deler værelse) og da det lægger lige op af vores stue plejer jeg bare af havde 2 af de blå plastik klasser ståene i stuen om dagen så han kan lege med dem og om aften bliver de flytte tilbage
Så kan legetøjet komme der op efter hånden i løbet af dagen og det ser ikke roet ud
Det fungere rigtig godt her

Anmeld

21. marts 2012

Mor til L&S

Vi har tre fine træ kurve stående i hendes hjørne i stuen...

Anmeld

21. marts 2012

Mamalou

I Ikea kan du få en spand med låg til opbevaring af legetøj. Den fås i hvid og metal look, både pæn at kigge på og praktisk. De koster omkring 100 kr - altså for den store spand. Der findes også en lille spand. 

Ellers kan du få en slags plastikspand i Søstrene grene i forskellige farver. De koster 50 kr. De fås vist flere steder og til forskellige farver. 

Anmeld

21. marts 2012

Janni.

Vi har denne kasse fra ikea samt en kurv af disse

Anmeld

22. marts 2012

Annemor...

Mor til Liva skriver:

Vi har tre fine træ kurve stående i hendes hjørne i stuen...

Må jeg evt. se et billede af dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.