Jeg er såå skruk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Miia90

Åhh. savner så meget den tid da vi gik og ventede philippa. det var så hyggeligt men den store mave man kunne mærke hende sparke.

Meen Philippa er jo kun ved og blive 5mdr . (8/4- 5mdr gammel)

Er det for tideligt at begynde ? Ville gerne have et sommerbarn hvis det er muligt. så man skal måske vente til philippa er knap 1år

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Bare mig..

Er i begge klar, synes jeg da bare i skal komme igang.. Hvem siger man bliver gravid i første forsøg, så jeg tænker da bare at i skal igang HVIS i er klar på det..

Anmeld

21. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Hvis i begge er klar skal i da bare begynde..
Hvis det er et sommerbarn i gerne vil have kan i jo godt vente et par måneder eller 4.
men det er jo selvfølgelig også svært at sige hvor lang tid det tager for ejr at blvie gravide..

Men go for it hvis i begge er klar på det.

Anmeld

22. marts 2012

Miia90

Vi er begge to klar

Anmeld

22. marts 2012

morethanperfect

Miia90 skriver:

Vi er begge to klar

GO for it  

Anmeld

22. marts 2012

Nadia&Daniel

Åhh. savner så meget den tid da vi gik og ventede philippa. det var så hyggeligt men den store mave man kunne mærke hende sparke.

Meen Philippa er jo kun ved og blive 5mdr . (8/4- 5mdr gammel)

Er det for tideligt at begynde ? Ville gerne have et sommerbarn hvis det er muligt. så man skal måske vente til philippa er knap 1år

Mia

Kender følelsen alt for godt !!! Især når ens venner herinde begynder på nr. 2

Vi har snakket (kun snakket - ikke planlagt) om at vi overvejer at stoppe med p-piller omkring Aug.

Men men men - kan både se fordele og ulemper ved at få sommerbaby næste gang, istedet for Okt. (som Laura er)

Men vist I begge er klar, så se dog at komme igang

Anmeld

22. marts 2012

Mother-love

Jeg var også mega skruk da isabella var blevet født og til hun var en 5-6 mdr. Og så forsvandt det igen for når de når den alder begynder det og blive en lidt større mundfuld at have et barn da de skal aktiveres mere. Men jeg må indrømme at nu hvor isabella snart bliver ti mdr. Aå savner jeg at være gravid og ikke mindst et lille spædbarn så jeg er nok lidt skruk igen men jeg skal ikke være gravid nu da det vil blive en for stor mundfuld da isabella hverken kan kravle eller gå endnu. ( hun er blevet bedømt til at være ret doven hahaha) og hun er kun så småt begyndt at sidde selv med lidt mad. Og så har min kæreste posttraumatisk stress og jeg har et piskesmæld som jeg får en masse medicin for. Og har endelig lige fundet det medicin der er godt for mig. Og alt det skal jeg jo ud af før jeg overhovedet skal tænke på at blive gravid. Da de alle er meget skadelige for et foster.

Anmeld

22. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Miia90 skriver:

Vi er begge to klar

Så kan jeg ikke sige andet end:

SÆT IGANG!.

Anmeld

22. marts 2012

FogL

Hahaha.. Det er ikke engang 4 uger siden jeg fødte, og savner allerede at være gravid. Havde så også drømme graviditeten og en dejlig fødsel, og kan bare mærke hvor hurtigt det går med Freyja. Puuuh! Kommer til at savne alt ved den her tid 

Anmeld

19. april 2012

Miss-86

Hvis I begge 2 er klar, så PÅ DEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.