happymothertobe skriver:
Ja hvis jeg kunne ville jeg også gerne at han først skulle starte omkring 1 august, men nogle af de elevpladser jeg har søgt har start 1juli/1august så jeg er lidt lost...
Vi har ikke fået nogen DP endnu, så kan man ringe til pladsanvisningen eller hvad gør man?
Ville rigtig gerne rykke det til at han skulle starte i juli, men der holder de jo ferie. Kunne godt vælge at han så bare skulle i gæstedagpleje, men bliver det ikke også for forvirrende for ham?
Og så havde jeg også tænkt at han kunne starte midt juni, men så er han der jo kun et par uger og så skal han have ferie i 3 uger... Igen, bliver det ikke for forvirrende for ham? 
Hvis du ligger inde med svarende er det fedt, men hvis ikke så skal du ikke føle at jeg forventer et svar. Har bare så mange tanker 
Jeg ligger desværre ikke inde med ret mange svar, jeg er også ny i det..
Hjvis din kæreste er studerende har han så ikke læse ferie op til sommerferien.. Jeg tænker at han jo så har eksamener, men det er jo ikke 8 timer om dagen, så måske der var nogen der så kunne passe imens han var til eksamen?
Jeg tror du har helt ret i at de to løsninger med start i juni/juli vil være meget forvirrende, og give en knap så god start, men på den anden side er det også bare meget tidligt at komme i dagpleje som 8 mdr.
indkøring plejer - så vidt jeg har læst mig til - at tage en uge. Og jeg tror egentlig ikke der er nogen grund til at trække det i langdrag, for det gælder jo om hurtigt at få en god dagsrutine. Altså det er bare mine tanker.
Jeg kan ikke give dig nogen entydige svar desværre, men håber der måske er andre der kan. Og jeg vil da sige at du bare skal ringe til pladsanvisningen og spørger eller spørger din SP