Hej alle i skønne mennesker 
Min barsel slutter 7 august og jeg er på kontanthjælp, da jeg blev færdig med grundforløbet på min uddannelse inden Noah kom til verden.
Min søn er idag blevet 6 måneder
og han er skrevet op til dagpleje 14 maj. Min kæreste og jeg har lige været ved at snakke om at ændre Noahs start dato i dagpleje til senere, da jeg ikke har fundet noget elevplads endnu. Håber dog på, at der er nogen der vil have mig omkring august/september.
Vi blev dog enige om ikke at lave om på det, da Noah så får ferie i uge 28, 29 og 30, da dagplejerne også har ferielukket der.
Her kommer spørgsmålet så....
Hvis Noah starter i DP 14 maj, slutter min barsel så der??? For så vil jeg jo blive sendt i aktivering af kommunen og det er jeg ikke interesseret i før jeg ved om mine elev ansøgninger har givet pote.
Det er på ingen måde for at slippe for at lave noget, jeg vil bare rigtig gerne have tid til at kører Noah ordentlig ind, og at han har korte dage så lang tid jeg har mulighed for det. Det var ligesom det der var planen da jeg satte datoen til d. 14 maj.
Nu er jeg i tvivl om hvordan det fungere... Håber der er nogen der kan og vil hjælpe 
Anmeld