Gaia skriver:
Hvorfor i alverden tillader du en veninde at rode rundt i dit køleskab og bare tag?? Det er dit mad, dit hjem og dig der bestemmer. Hvis hun ikke kan være på besøg uden at spise jer fra hus og hjem, så synes jeg slet ikke hun skal komme. Hun har jo ingen respekt for jer og behandler jer som i var hendes forældre og hun var et forkælet barn. Ud med hende. Enten ved at sige det ligeud og så måske håbe hun ændre sig eller ved ret hurtigt at droppe kontakten med hende dvs. Ik ring tilbage, afvis besøg osv. Hvis hun så undre sig kan du jo fortælle hende hvorfor du ikke gider udnyttes mere. 
Har nok altid været for god af mig. Mine tætte venner har altid fået lov at føle sig hjemme og gå i køleskabet, men de fleste spørger først, hun tager bare, eller spørger efter det og beder mig varte op, da jeg stoppede med det, ja så tog hun jo så bare selv

hun har nu skrevet hun en af de nærmeste dage vil på besøg og kan slet ikke overskue det, frygter hun forventer mad som hun plejer og er så skuffet over hende, er princippet i det hele, og gør alt jeg kan lige nu for at undgå besøg.
Da jeg ventede den 1 og havde kort tid tilbage, spurgte hun flere gange om jeg ikke ville lave mad hun nemt kunne tage op fra frost, da hun ikke gad lave mad og ikke havde så mange penge. Der fik jeg sagt at det havde jeg ikke energi til, og tænkte dengang at jeg nok også bare var nærgående, men at skulle jeg lave mad til nogen skulle det være os selv, til når jeg havde født.
Kan vist se mønster herinde at det ikke bare er mine hormoner.
Anmeld