Skriver anonym af hensyn til mig selv og min veninde..... Jeg er virkelig i tvivl om det bare er hormoner, eller om jeg tager ting for nært eller om der er noget realitet i de følelser jeg har.
Jeg føler rigtig meget at det hele går meget den ene vej, i vores forhold, og at jeg har svært ved at sige fra, netop da jeg også er enormt i tvivl om det bare er mig.
Jeg bor med min mand og vores fælles barn, og er højgravid med nr 2 og kan vente babys ankomst når det skal være. Hun er single og bor selv.
Jeg gør mit bedste for at være god veninde, men føler konstant jeg bliver suget for alt lige fra energi til penge osv....
Vi har ofte været ude at spise, og min veninde er ikke bleg for at jeg skal betale og betaler hun selv, får hun alligevel nasset sig til jeg skal give drikkevarer, eller betale lidt fordi hun ikke lige har kontanter nok osv osv hun inviterer ofte sig selv ned på mad, og tømmer vores køleskab når hun er her, hver gang bliver hun hele dagen, og spiser flere måltider, og er normalt ikke nærig, men er også måden det gøres på, når hun bare propper i sig af sig af mad, hun spiser for 3 og hver gang hun har været her, er her næsten støvsuget for mad, og hun har fundet alt af lager, af slik, sodavand chips osv, og der er bare støvsuget. Hun sviner helt vildt, siger ikke engang tak for mad, og roder rigtig meget, hun forventer at blive kørt rundt da vi har bil, og smider affald i bilen.
Senest skulle vi ud at spise, og forventede jeg kørte hende 50 km væk til en jobsamtale, og så kunne vi spise bagefter, der var ingen tilbud om benzinpenge eller andet og sådan er det bare konstant, og har lige haft en frokostaftale, hvor hun ville have jeg skulle hente hende, så kunne jeg jo køre, og så kunne vi tage hjem til hende bagefter, spurgte om vi ikke kunne mødes dernede, og så endte det med, jeg skulle komme hjem til hende og vi droppede at tage ud og spise, og nægtede at tilbyde at tage noget med, da jeg tænkte at nu måtte det være hendes tur. Enden blev vi ikke skulle spise frokost, og jeg skulle bare spise hjemmefra inden jeg kom (vores aftale var kl 12) blev simpelthen bare SÅ sur og skuffet over hun konstant får mad hos os, og forlanger og forventer, aldrig selv tilbyder noget, men kræver selv hjælp til flytninger, hentning af div i Ikea og andet kørsel, og hun ikke selv tilbyder noget overhovedet, og ikke vil hjælpe den anden vej, og nu at hun ikke engang kunne tilbyde et stykke rugbrød.... Hun skrev senere hun ingen penge havde, men havde sjovt nok lige fået en masse penge, men de er langt til side til nogle nye møbler og rejser, og fair nok, men iiiihhhhh
Ej er bare så gal og skuffet og er det bare mig som er hormonella, eller bør jeg sætte kæppen i jorden og sige stop eller hvad, så i tvivl hvad jeg bør gøre
undskyld blev vist meget rodet, er bare så ked og føler mig så udnyttet