mens 2 dage forsinket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Tildes mor

Jeg skulle have haft min mens, søndag eller mandag min cyklus svinger nemlig lidt mellem 27 og 28 dage men aldrig længere end 28 dage.

Vil vildt gerne teste, men da jeg ventede Tilde kunne jeg først teste positivt da jeg var gået 12 over, så ved ikke om jeg burde vente den her gang... bliver jo vildt skuffet hvis den er negativ 

Vi har snart prøvet i 2 år så synes snart det må være vores tur! 

Hvad siger i piger - teste eller ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

FrkZier

Tildes mor skriver:

Jeg skulle have haft min mens, søndag eller mandag min cyklus svinger nemlig lidt mellem 27 og 28 dage men aldrig længere end 28 dage.

Vil vildt gerne teste, men da jeg ventede Tilde kunne jeg først teste positivt da jeg var gået 12 over, så ved ikke om jeg burde vente den her gang... bliver jo vildt skuffet hvis den er negativ 

Vi har snart prøvet i 2 år så synes snart det må være vores tur! 

Hvad siger i piger - teste eller ikke? 

tror jeg ville vente lidt endnu hvis jeg var dig, selvom det er pisse svært

Anmeld

21. marts 2012

Tildes mor

FrkZier skriver:

tror jeg ville vente lidt endnu hvis jeg var dig, selvom det er pisse svært

Det er nemlig lige det, og det brænder helt vildt i min krop for at gøre det - jeg kan snart ikke engang gå forbi toilet døren uden at føle at jeg bliver nødt til at teste 

Anmeld

21. marts 2012

S.Maria

hvis du skulle have haft din mens i søndags eller mandags synes jeg da du skulle teste imorgen tidlig 

Anmeld

21. marts 2012

FrkZier

Tildes mor skriver:

Det er nemlig lige det, og det brænder helt vildt i min krop for at gøre det - jeg kan snart ikke engang gå forbi toilet døren uden at føle at jeg bliver nødt til at teste 

hvis du har det sådan, så prøv at test i morgen tidlig - bare HUSK at selvom den måske er negativ, er der stadig håb hvis mens. stadig ikke er kommet

Anmeld

21. marts 2012

Tildes mor

FrkZier skriver:

hvis du har det sådan, så prøv at test i morgen tidlig - bare HUSK at selvom den måske er negativ, er der stadig håb hvis mens. stadig ikke er kommet

Ja det kunne jeg jo selvfølgelig også gøre... der står jo ingen steder i loven at man ikke må teste mere end en gang 

Anmeld

21. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg ville teste..

1. fordi at det kan ske psyken holder mens tilbage, nu hvor du er gået over tid. SÅ hvis den er negtiv fordi du ikke er gravid kan du få ro i hovedet og så kommer mens for det meste kort efter.

2. hvis det er psyken der holder den tilbage får du ikke noget ud af at vente. S¨er der bare endnu længere til i kan komme igang igen.

3. fordi det er pisse svært at lade vær..

4. fordi at hvis mens så aligevel ikke kommer på trods af negativ test, kan man altid tage en mere senere.

Held og lykke. Jeg krydser for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.