Oskars vej til verden + billeder fra sygehuset :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Happiness

Fantastisk fb

Og hvor er han da bare dejlig! Og hold da op hvor de ligner hinanden! 

Jeg kiggede på billederne før jeg læste, og tænkte at det var da pudsigt i havde givet jeres dreng lyserød savlesmæk på 

hehe... Så JA de ligner hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

MariaJ

Sådan en fødsel vil jeg også have . Tillykke med ham.

Hvordan oplever I at Alberte reagerer på lillebror? Jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå herhjemme, når Johanna på samme alder skal være storesøster om to måneder.

Anmeld

24. marts 2012

L-Mortil3

Sikke en dejlig FB! Og hold nu ferie hvor de 2 bejser bare ligner hinanden
Det er bare skønt at du fik dig en drømmefødsel

Anmeld

24. marts 2012

Vidunderligeunger

MariaJ skriver:

Hvordan oplever I at Alberte reagerer på lillebror? Jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå herhjemme, når Johanna på samme alder skal være storesøster om to måneder.

Hun reagerer voldsomt i dagplejen, men jeg synes ikke hun har ændret sig mærkbart derhjemme. I dagplejen er hun ked af det og bliver nemt slået ud af kurs... Hun er mere træt end hun plejer, men det skyldes nok også at hun ikke kan undgå at vågne om natten af og til. 

Anmeld

24. marts 2012

Vidunderligeunger

MariaJ skriver:

Hun reagerer voldsomt i dagplejen, men jeg synes ikke hun har ændret sig mærkbart derhjemme. I dagplejen er hun ked af det og bliver nemt slået ud af kurs... Hun er mere træt end hun plejer, men det skyldes nok også at hun ikke kan undgå at vågne om natten af og til. 

Anmeld

24. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Stort tillykke, hvor har du kønne børn

Synes også det med forskellige fødsler og følelser omkring dem er interessant. Af hvad jeg har læst mig til, så får man som "naturligt fødende" en masse stoffer der dels hjælper en til at overkomme de mange smerter og dels gør at tilknytningen til barnet er stærk fra starten.

Jeg oplevede det selv med min søn, kæmpe, kæmpe kærlighed og total løvemor instinkter.

Har ikke prøvet kejsersnit, men der får kroppen ihvertfald ikke mulighed for at hjælpe til på samme måde.

Anmeld

24. marts 2012

Fenja09

Stort tillykke med lille Oscar - og nej der er i hvert fald ingen tvivl om, at de er søskende

/Fenja

Anmeld

24. marts 2012

Vidunderligeunger

Roselil skriver:

Stort tillykke, hvor har du kønne børn

Synes også det med forskellige fødsler og følelser omkring dem er interessant. Af hvad jeg har læst mig til, så får man som "naturligt fødende" en masse stoffer der dels hjælper en til at overkomme de mange smerter og dels gør at tilknytningen til barnet er stærk fra starten.

Jeg oplevede det selv med min søn, kæmpe, kæmpe kærlighed og total løvemor instinkter.

Har ikke prøvet kejsersnit, men der får kroppen ihvertfald ikke mulighed for at hjælpe til på samme måde.

tak skal du have

Ja det er ret interessant og ikke mindst tankevækkende, hvor stor forskel der har været følelsesmæssigt. Kan godt få dårlig samvittighed over at jeg tænker og føler som jeg gør.. Jeg elsker jo ikke min datter mindre, men det tog mig længere tid at finde følelserne frem dengang... 

Anmeld

25. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil
MAJ*MOR skriver:

tak skal du have

Ja det er ret interessant og ikke mindst tankevækkende, hvor stor forskel der har været følelsesmæssigt. Kan godt få dårlig samvittighed over at jeg tænker og føler som jeg gør.. Jeg elsker jo ikke min datter mindre, men det tog mig længere tid at finde følelserne frem dengang... 

Kan godt forstå dig, tror jeg ville have det ligesådan, men man er jo ikke herre over sine følelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.