Suk , nogen som vil hjælpe ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Har prøvet en MA, min var først død derinde engang i 8 uge så der havde været hjerteblink sagde de, men den var stadig udviklet forkert og ikke levedygtig af den grund...fik det fjernet kirurkisk og fik underlivsbetændelse bagefter pga af det...surt, men trøster mig med at jeg nu venter mirakel nr 3 og alt ser foreløbt godt ud:-)Krydser fingre for dig.

Årh ja , det lyder heller ikk som nogen særlig rar oplevelse ..
Men ja kan godt forstå du træster dig med du venter nr 3 .. Det er jo os en skøn ting ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Kan være du her en irritable livmoder. Tror jeg ville kontakte lægen og høre om ikke andet for at få ro. men tror heller ikke det er noget da du jo har set hjerteblink

Har overvejede det . men samtidig har jeg os overvejede at købe en scanning ..

Årh ved ikk må lige se tiden af idag . håber det stopper ..

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

Anonym skriver:

Jeg har lagt mig på sofaen og prøver nu at slappe lidt af , men ja det er dælme svært , som du selv siger der ryger 1000 tanker igennem os fordi det kun er 4 måneder siden knapt at jeg havde en MA .. Jeg frygter det væreste, og overvejer kræftigt at tage til en trygheds scanning .. arg ..

Det var godt - Drik lidt te og læg med pude under benene og god støtte i ryg og se lidt tv eller læs en bog. Men nu du har oplevet MA ville jeg ringe til min gyn. og insistere om at komme til tryghedsscan. OG så få dig en Monitor Lover dig det er det bedste her - vi har haft SA- inden jeg blev gravid lige efter - og troede ik rigtig på det anden gang her -og er nu 7 mdr - så det ka la sig gi sig.

Du er kun gravid en gang - og det er aldrig det samme. Derfor er det altså oki at være forsigtig og skeptisk omkring det at miste. 

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

LotusCPH skriver:

Det var godt - Drik lidt te og læg med pude under benene og god støtte i ryg og se lidt tv eller læs en bog. Men nu du har oplevet MA ville jeg ringe til min gyn. og insistere om at komme til tryghedsscan. OG så få dig en Monitor Lover dig det er det bedste her - vi har haft SA- inden jeg blev gravid lige efter - og troede ik rigtig på det anden gang her -og er nu 7 mdr - så det ka la sig gi sig.

Du er kun gravid en gang - og det er aldrig det samme. Derfor er det altså oki at være forsigtig og skeptisk omkring det at miste. 

hvor kan man købe sådan en henne ?? og hvornår kunne i selv høre hjertet med den ??
Ja tror jeg ringer til lægen i morgen , eller på gyn på sygehuset , i håb om at jeg kan få en scanning, for ja det er jo ik til at holde ud . Man er dybt nervøs .
Det er simpelthen det mest frygelige synes jeg .. det er de første 12 uger ..

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

Ja præcis - tanken om at miste - men det er yderst sjældent man mister flere gange. Vi fik afvide det var meget "normalt" at have en SA når man er førstegangsgravid. Men så skulle det ikke ske igen. Kroppen udskiller det der har det dårligt- Men håber alt er som det skal være. 

Vi købte monitoren på MinMave.dk ellers søg på nettet - hjertemonitor :0)

Deet er gode penge givet ud og vi målte allerede fra 7+ så det var tidligt - men det er også forskelligt hvordan ens mave er- Er ret "tynd" i maveskindet - og baby ligger lige ud til skindet  

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

Anonym skriver:

hvor kan man købe sådan en henne ?? og hvornår kunne i selv høre hjertet med den ??
Ja tror jeg ringer til lægen i morgen , eller på gyn på sygehuset , i håb om at jeg kan få en scanning, for ja det er jo ik til at holde ud . Man er dybt nervøs .
Det er simpelthen det mest frygelige synes jeg .. det er de første 12 uger ..

http://www.min-mave.dk/webshop/produkter-til-gravide/pakketilbud-babylytter-og-ultralydsgel.htm

her er linket til monitor

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

LotusCPH skriver:

Ja præcis - tanken om at miste - men det er yderst sjældent man mister flere gange. Vi fik afvide det var meget "normalt" at have en SA når man er førstegangsgravid. Men så skulle det ikke ske igen. Kroppen udskiller det der har det dårligt- Men håber alt er som det skal være. 

Vi købte monitoren på MinMave.dk ellers søg på nettet - hjertemonitor :0)

Deet er gode penge givet ud og vi målte allerede fra 7+ så det var tidligt - men det er også forskelligt hvordan ens mave er- Er ret "tynd" i maveskindet - og baby ligger lige ud til skindet  

Okay , sådan en må jeg se om jeg kan få fat i ..

Okay vidste selt ikk at det var usandsynlig at miste igen , har læst om en del der har mistede flere gange .

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

LotusCPH skriver:

http://www.min-mave.dk/webshop/produkter-til-gravide/pakketilbud-babylytter-og-ultralydsgel.htm

her er linket til monitor

Tak ..

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

Man kan også læse og høre for meget Hold dig også en pause fra det - det er ikke altid det er lige godt at læse for meget om andres katastrofer mens man selv er igennem en masse

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

LotusCPH skriver:

Man kan også læse og høre for meget Hold dig også en pause fra det - det er ikke altid det er lige godt at læse for meget om andres katastrofer mens man selv er igennem en masse

Nej det giver jeg dig fuldstændig ret i ..
Jeg må tage den med ro og kun læse positive ting .. Tak for dine mange svar ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.