Suk , nogen som vil hjælpe ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Anonym trådstarter

JA nu er jeg her igen .
Har lige været på toilettet , og i det jeg tørre mig er der blod på papiret igen ..

Jeg havde os en smule i mine trusser , det er ikk frisk blod , det er sådan lyserødt agtig . jeg synes jeg har sådan nogen niv i underlivet .

jeg er kun 8+5 .. jeg så hjerte blink i fredags .
Arh jeg magter ikkk og skulle igennem en abort mere ..

Hvad skal jeg gøre ???????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

frk-stoltze

Først et stort kram

og så synes jeg du skal ligge dig ned og slappe af, så kan det være tingene falder til ro og der egentlig ikk er noget.

Da jeg var ca. ligeså langt, der blødte jeg også lidt lyserød, men det var en dag eller to efter vi havde haft sex. Og slimhinderne bliver bare meget sarte under en graviditet.

finger for det går over og du kan få lidt ro i kroppen.

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Først et stort kram

og så synes jeg du skal ligge dig ned og slappe af, så kan det være tingene falder til ro og der egentlig ikk er noget.

Da jeg var ca. ligeså langt, der blødte jeg også lidt lyserød, men det var en dag eller to efter vi havde haft sex. Og slimhinderne bliver bare meget sarte under en graviditet.

finger for det går over og du kan få lidt ro i kroppen.

det er halvanden dag siden vi havde sex idag, så ved ik om det kan være derfor , synes bare det er sent der kommer en reaktion på det .

Øv hvor jeg ikk synes det er sjovt det her ..

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

Jeg blødte også lidt i starten og blev tryghedsscannet nogle gange - investerede så i en hjerteonitor for nerverne var ikke til at skulle vente til næste konsultation. 

Men som de andre skriver - så slap af - men ikke ligefrem det man har lyst til. Der farer tusinde tanker i hovedet på een , men du skal tænke det nok skal gå og så tryk på pauseknappen.

Det er en måde din krop fortæller dig der er noget i din krop der ikke plejer at være. Ret normalt for den at reagere og for dig at reagere

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

krammer

Anmeld

21. marts 2012

Muffinmus

eHar prøvet det...

Både at miste 2 gange og beholde det en enkelt gang.

I  den her graviditet blødte jeg on off  fra uge 7 til uge 10 uden nogen grund, både mørkt rødt frisk blod og lyserødt.

Købte mig til 3 tidlige scanninger da jeg lige som dig bare VILLE vide om alt var ok derinde og alle 3 scanninger viste en dejlig spire.

Så de tænker det nok af en eller anden grund har være sarte slimhinder der har været skyld i det, blødte heller ikke efter uge 11 overhovedet og nu er der 38 dage til termin.

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

LotusCPH skriver:

Jeg blødte også lidt i starten og blev tryghedsscannet nogle gange - investerede så i en hjerteonitor for nerverne var ikke til at skulle vente til næste konsultation. 

Men som de andre skriver - så slap af - men ikke ligefrem det man har lyst til. Der farer tusinde tanker i hovedet på een , men du skal tænke det nok skal gå og så tryk på pauseknappen.

Det er en måde din krop fortæller dig der er noget i din krop der ikke plejer at være. Ret normalt for den at reagere og for dig at reagere

Jeg har lagt mig på sofaen og prøver nu at slappe lidt af , men ja det er dælme svært , som du selv siger der ryger 1000 tanker igennem os fordi det kun er 4 måneder siden knapt at jeg havde en MA .. Jeg frygter det væreste, og overvejer kræftigt at tage til en trygheds scanning .. arg ..

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

eHar prøvet det...

Både at miste 2 gange og beholde det en enkelt gang.

I  den her graviditet blødte jeg on off  fra uge 7 til uge 10 uden nogen grund, både mørkt rødt frisk blod og lyserødt.

Købte mig til 3 tidlige scanninger da jeg lige som dig bare VILLE vide om alt var ok derinde og alle 3 scanninger viste en dejlig spire.

Så de tænker det nok af en eller anden grund har være sarte slimhinder der har været skyld i det, blødte heller ikke efter uge 11 overhovedet og nu er der 38 dage til termin.

Okay , jeg kydser for at det hele er som det skal være .

men tror jeg bliver nødt til at købe mig til en scanning, jeg har fået en scanning af sygehuset til næste fredag d. 30 grundet er forfærdeligt forløb sidst .
Gik 6 uger før de opdagede et dødt foster selvom der aldrig var hjerte blink i de 6 uger .
Men der er fandme længe til fredag .

Jeg har endelig fundet glæden ved at være gravid den her gang efter jeg så hjerte blink , og nu er jeg bare dødsens angst ked og ude af mig selv ..

Anmeld

21. marts 2012

Muffinmus

Har prøvet en MA, min var først død derinde engang i 8 uge så der havde været hjerteblink sagde de, men den var stadig udviklet forkert og ikke levedygtig af den grund...fik det fjernet kirurkisk og fik underlivsbetændelse bagefter pga af det...surt, men trøster mig med at jeg nu venter mirakel nr 3 og alt ser foreløbt godt ud:-)Krydser fingre for dig.

Anmeld

21. marts 2012

l.kjoeller

Kan være du her en irritable livmoder. Tror jeg ville kontakte lægen og høre om ikke andet for at få ro. men tror heller ikke det er noget da du jo har set hjerteblink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.