Ikke god til at blive afvist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Min kæreste afviste sex i går fordi han var træt

Jeg har nu brugt natten og denne dag på at håndtere denne afvisning, men det går ikke helt så godt. For hvor var/er det bare ikke rart......

Andre der kan gå længe og tænker over en afvisning?

Næh, det sker jævnligt her i huset at den ene af os måske er for træt. Det er da helt ok at sige det ærligt. Så kan man jo have sex næste gang begge er oplagte i stedet  Det er jo ikke en afvisning af dig, det var bare fordi han var træt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Min kæreste afviste sex i går fordi han var træt

Jeg har nu brugt natten og denne dag på at håndtere denne afvisning, men det går ikke helt så godt. For hvor var/er det bare ikke rart......

Andre der kan gå længe og tænker over en afvisning?

Åh kender det godt. Og var aldrig blevet afvist før jeg mødte min mand, det gik mig meget på og var bange for jeg ikke var god nok, nu generer det mig ikke mere, jeg afviser jo også ham og respekterer han selvom det nogen gange er svært for ham og så plager han, men ikke negativt. Du kan jo også være så træt at du ikke orker noget, det må du ikke tage så personligt

Anmeld

1. april 2012

Nattøs

Mrs. skriver:

Åh kender det godt. Og var aldrig blevet afvist før jeg mødte min mand, det gik mig meget på og var bange for jeg ikke var god nok, nu generer det mig ikke mere, jeg afviser jo også ham og respekterer han selvom det nogen gange er svært for ham og så plager han, men ikke negativt. Du kan jo også være så træt at du ikke orker noget, det må du ikke tage så personligt

Kunne sige det samme

Jeg må ærlig sige, at jeg har vendet mig til at blive afvist, især i min gravitet. Jeg har haft perioder, hvor jeg simpelthen ikke, har kunne få nok af min kæreste og da han ikke er en robot, så kan han jo ikke hele tiden. 

Nu er jeg inde i en periode, hvor jeg simpelthen opgiver sex eller bliver usikker. mærker ikke så meget osv. Jeg har simpelthen grædt, fordi at min kæreste ikke har fået muligheden for at komme i mig. Men heldigvis kan vi forkæle hinanden på andre måder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.