Ikke god til at blive afvist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.341 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste afviste sex i går fordi han var træt

Jeg har nu brugt natten og denne dag på at håndtere denne afvisning, men det går ikke helt så godt. For hvor var/er det bare ikke rart......

Andre der kan gå længe og tænker over en afvisning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg har nu brugt natten og denne dag på at håndtere denne afvisning, men det går ikke helt så godt. For hvor var/er det bare ikke rart......

det er aldig rart at blive afvist - men du skal ikke tænke på det som en afvisning, det jo ikke fordi han ikke tænder på dig, han var simpelthen bare for træt, det kan alle jo være

Anmeld

21. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig.. Det er rigtigt hårdt... 

Jeg afviste selv min kæreste meget engang pga jeg har en underlivssygdom...

Og han blev også så mega ked af det.. Men du skal snakke med din kæreste om det. Fortæl ham dine føelser.. Ellers ved han det ikke ! 

Anmeld

21. marts 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig.. Det er rigtigt hårdt... 

Jeg afviste selv min kæreste meget engang pga jeg har en underlivssygdom...

Og han blev også så mega ked af det.. Men du skal snakke med din kæreste om det. Fortæl ham dine føelser.. Ellers ved han det ikke ! 

Så enig som man kan være

Anmeld

21. marts 2012

Muffin_girl

nettemor skriver:

Så enig som man kan være

Jeg syntes bare det er så vigtigt.. Fordi jeg anede jo faktisk ikke at min kæreste var SÅ ked af det.. Og fik først øjnene op for det ordenligt efter han sagde det.. Synets man skylder hinanden det

Anmeld

21. marts 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Jeg syntes bare det er så vigtigt.. Fordi jeg anede jo faktisk ikke at min kæreste var SÅ ked af det.. Og fik først øjnene op for det ordenligt efter han sagde det.. Synets man skylder hinanden det

Det er mega vigtigt. Jeg har også gået et par dage og været ked af en dum kommentar min kæreste kom med i forbindelse med sex. Det var ikke noget han mente noget med men har i forvejen ikke den bedste selvtillid på det punkt så det slog mig fuldstændig ud. Først da jeg sagde det til ham forstod han hvor ked jeg egentlig var blevet og vi fik snakket godt og grundigt om det. Det hjælper så meget

Anmeld

21. marts 2012

Muffin_girl

nettemor skriver:

Det er mega vigtigt. Jeg har også gået et par dage og været ked af en dum kommentar min kæreste kom med i forbindelse med sex. Det var ikke noget han mente noget med men har i forvejen ikke den bedste selvtillid på det punkt så det slog mig fuldstændig ud. Først da jeg sagde det til ham forstod han hvor ked jeg egentlig var blevet og vi fik snakket godt og grundigt om det. Det hjælper så meget

Nemlig Det er simpelthen så vigtigt ! Ingen har lyst til kommentarer eller afvisninger.. 

Anmeld

21. marts 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Nemlig Det er simpelthen så vigtigt ! Ingen har lyst til kommentarer eller afvisninger.. 

Nej men der er nok heller ikke mange der kommer gennem livet uden. Så kommunikation, kommunikation og kommunikation..

Anmeld

21. marts 2012

Muffin_girl

nettemor skriver:

Nej men der er nok heller ikke mange der kommer gennem livet uden. Så kommunikation, kommunikation og kommunikation..

Nej .. HELT ENIG ;D

Anmeld

21. marts 2012

Bshizzle

Så burde jeg grave mig ned i et dybt hul, for jeg har fået mange afvisninger af min mand da han enten er træt, arbejder, har ikke tid eller lysten ik lige er der..  

Jeg har lært at acceptere det, og ventet egenlig bare på han kommer til mig. - men hårdt med en afvisning! Bestemt!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.