Vi er pludselig røget i krigszonen herhjemme...og det er bare langt fra sjov!
Den her uge er virkelig blevet forfærdelig...jeg kender til dels godt forklaringen, Tiffanie kommer pludselig 2 timer op før end hun plejer, bliver afleveret ved en gæstemor, og har fået øjenbetændelse...alt i alt en sur periode!
MEN....
hun slår, og er så aggresiv, at i tror det er løgn, i går da jeg havde haft hende i bad, så sætter jeg hende op mellem vores håndvasker som jeg plejer, for så kan hun sidde der og se på sig selv i spejlet mens vi børster tænder og reder hår, og lige bliver tørt ordentlig.
Hun sidder jo så med ryggen mod min mave, og vi hyggede lige som vi plejer, hun sad faktisk og hyggede sig,! Så rækker jeg armen foran hende, for at tørre hende under hendes arm, og først siger hun nej og ryster på hovedet, men som hardcore mor fortsætter man jo bare, og HAK! så sad hun lige i min arm, med hele tandsættet, og hun bed bare så hårdt, at jeg var bange for det var kommet et hul, og hun slap altså ikke, hun sad satme fast som en bulldog, selv om jeg brølede! Til sidst måtte jeg nappe hende i kinden for hun slap...
Jammen...til alle andre tider havde jeg bidt igen, men det her var så anderledes, og uventet og aggresivt at jeg blev helt paf, og skældte voldsomt ud! og ungen gav sig selvfølgelig til at hyle, ikke over at jeg nappede hende, men over at jeg var så vred!
Så går vi ind til puslebordet, og jeg tænkte selfølgelig pædagogisk, og tænkte at nu måtte jeg appelere til hende, og fortælle hvor ondt det gjore, og beviset sad lige som i armen af mig, i form af 8 flotte aftryk på min underarm, de var sgu helt lilla, da så vi snakker stille og roligt om at mor bliver ked af det når Tiffanie bider...så kiggede hun med fuld melidenhed på mig, og pludselig igen ud af den blå luft klappede hun mig lige i ansigtet, uden at grine, hun kiggede bare dybt alvorligt på mig...hvad fanden er det her for noget? jeg kan altså slet ikke kende hende igen..og jeg er bare så ked af det, for jeg kender hende slet ikke på den her måde.
Her til aften skulle hun hjælpe med at dække bord, og så åbner hun alle skabe og går i gang med at hive ud, jeg siger selfølgelig nej, og tager hende væk fra det "falske" skab...og så kom den, hun skreg som wn vild, og klaskede ud efter mig...under aftenmaden kastede hun så en bunke moste kartofler efter Christian!
jeg aner da snart ikke hvad det er der sker, og det værste er jeg ikke ved hvordan pokker jeg skal stoppe det igen!
Jeg tror det er en respons på den her nye rytme, og gæstedagplejeren, men så vidt jeg kan forstå så er hun ældst blandt de børn hun er hos nu, og jeg er virkelig bange for hun også knalder ud efter dem!
Aj jeg savner Gitte, og jeg glæder mig til hun er tilbage på hendes pind på mandag, hun kender trodsalt Tif, og ved hun ikke er sådan til dagligt.
Hvad gør i andre...please fortæl jer der har haft unger der pludselig blev møg rasende!
Anmeld