Jer der havde mens samtidig med graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

**Ønskebabyen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

BabyMama2

Tøsen* skriver:

Tak for din historie.. Dvs du ikke havde nogen symptomer på graviditet de første 3 mdr? Udover din mens blev mere kraftig..

Så lidt

Nej det havde jeg ikke, hmm vil sige at min mens var det samme nogen gange kraftigere andre dage og så havde jeg det i længere tid, og nogle gange kun meget lidt og i mindre dage

Anmeld

21. marts 2012

**Ønskebabyen

VanessaSparre skriver:

Så lidt

Nej det havde jeg ikke, hmm vil sige at min mens var det samme nogen gange kraftigere andre dage og så havde jeg det i længere tid, og nogle gange kun meget lidt og i mindre dage

Okay.. Fortalte kæresten om mine tanker idag, og viste ham min mave.. Nu kan han godt se at den ikke ser ud som den plejer..

Anmeld

21. marts 2012

BabyMama2

Tøsen* skriver:

Okay.. Fortalte kæresten om mine tanker idag, og viste ham min mave.. Nu kan han godt se at den ikke ser ud som den plejer..

Uha, skynd dig at teste

Har i planer om at få barn nu?

Anmeld

21. marts 2012

**Ønskebabyen

VanessaSparre skriver:

Uha, skynd dig at teste

Har i planer om at få barn nu?

Uhh, tør ikke.. er sikker på at jeg bare igen igen bliver skuffet.. :-(

Ja, vi har prøvet siden Maj månede og skal i næste månede på sygehuset og tjekkes.. :-)

Anmeld

21. marts 2012

ekebiv

Kathepige skriver:

Hej du!

Hvor er det sjovt at læse dit indlæg. Det minder sådan set ret meget om mine følelser og mit liv lige pt.

Jeg har også mens, den kommer på SLAGET - dog bløder jeg så lidt, at jeg ikke engang har brug for bind eller tampon - der er kun noget, når jeg tørre mig(undskyld for detaljerne)

Jeg har også testet negativ, men alligevel forfølger tankerne mig, og er nemlig også nysgerrig efter at høre om kvinder, der har gået og troet, de ikke var gravide pga. regelmæssig mens, men alligevel var det.

For jer

min mens kom 5 dage for tideligt sidst men tankerne om graviditet forfølger også mig. Jeg har niv i underlivet og er træt, har hovedpine og kvalme når jeg bliver træt. Men jeg har også testet negativ desværre

Anmeld

21. marts 2012

BabyMama2

Tøsen* skriver:

Uhh, tør ikke.. er sikker på at jeg bare igen igen bliver skuffet.. :-(

Ja, vi har prøvet siden Maj månede og skal i næste månede på sygehuset og tjekkes.. :-)

Åh stakkel  

for at der snart kommer en bebs til jer! så synes jeg at du skal vente med at teste for der kan altid komme flere symptomer hvis den er der denne her gang 

Test den dag du synes at du har ventet længe nok

Anmeld

21. marts 2012

**Ønskebabyen

VanessaSparre skriver:

Åh stakkel  

for at der snart kommer en bebs til jer! så synes jeg at du skal vente med at teste for der kan altid komme flere symptomer hvis den er der denne her gang 

Test den dag du synes at du har ventet længe nok

Det med symptomerne.. hmm, nogen får/har jo bare ingen symptomer.. ;-)

men når jeg lige sidder og tænker over det, så synes jeg at jeg tisser mere end normalt - skal så ikke ku sige om jeg drikker mere end jeg plejer, for det aner jeg faktisk ikke.. det lægger jeg jo ikke mærke til.. og ja, så har jeg fået ekstremt uren hud.. :-(

den urene hud startede egentlig da jeg smed mine p-piller, men nu er det meget værre.. :-( før der fik jeg en til to store bumser i hver cyklus (you know, dem der bare r vildt ondt og som tit egentlig ikke bliver til noget med går stille og laaaangsomt væk igen) - men nu har jeg indenfor en uge-14 dage fået bok omkring 5 stks..

Anmeld

21. marts 2012

BabyMama2

Tøsen* skriver:

Det med symptomerne.. hmm, nogen får/har jo bare ingen symptomer.. ;-)

men når jeg lige sidder og tænker over det, så synes jeg at jeg tisser mere end normalt - skal så ikke ku sige om jeg drikker mere end jeg plejer, for det aner jeg faktisk ikke.. det lægger jeg jo ikke mærke til.. og ja, så har jeg fået ekstremt uren hud.. :-(

den urene hud startede egentlig da jeg smed mine p-piller, men nu er det meget værre.. :-( før der fik jeg en til to store bumser i hver cyklus (you know, dem der bare r vildt ondt og som tit egentlig ikke bliver til noget med går stille og laaaangsomt væk igen) - men nu har jeg indenfor en uge-14 dage fået bok omkring 5 stks..

Øvv, lyder ikke godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.