Hej piger
Jeg tror ikke jeg er gravid, men tanken bliver alligevel ved med at vende tilbage i tide og utide.
Jeg har mens lige nu faktisk, men synes ikke jeg bløder helt lige så meget som jeg plejer.

Jeg har i over en månede følt mig oppustet, tyk og fed. Jeg er egentlig en slank pige (får jeg at vide af alle - vejer 58 kg og er 168 høj) men nu er jeg altså "gået på slankekur".. Folk de ryster bare på hovedet af mig..

Jeg har altid haft en lille topmave, men synes bare den bliver større og større uanset hvad jeg spiser og hvor mange gå ture, ture med hulahopringen og ture på motionscyklen jeg tager. Intet føler jeg hjælper. samtidig med det forsøger jeg at undgå fed mad og spise sundt istedet.
Derfor kommer tanken om graviditet hele tiden snigende.. I sidste månede, op til min mens havde jeg meget kvalme on/off og nogle stik og jag i underlivet.. Men min mens kom jo, godt nok 4 dage over tid, men den kom jo også denne gang.
Jeg ved godt jeg bare kan teste, men et eller andet sted synes jeg også bare at det er spild af penge..

Så derfor tænkte jeg at jeg lige ville høre jer ad herinde, og høre efter om I havde nogle som helst graviditetssymptomer, når i havde mens samtidig med graviditet..
Anmeld