Er ano indtil jeg "tør" at lade sløret falde.... 
Sidder her med tårer i øjnede, prøver at samle mig selv, men det er fucking svært! Jeg har brug for at komme ud med mine tanker, så her får i min historie.
Min mand og jeg er forældre til verdens dejligste lille dreng. Vi kæmpede en kamp for at få ham! Månede efter månede sad jeg på toilettet og tudede når min menstruation kom
jeg var lige ved at opgive håbet tilsidst... men pludselig stod jeg en dag med en meget meget uventet positiv graviditets test! (efter 2 års kamp!!!)
Vi var lykkelige!
Tænk sig, vi skulle være forældre! Vi kunne jo godt lave børn så!? 
graviditeten var den mest fantastiske tid! jeg nød kvalmen, jeg nød ligament smerterne, jeg nød at skulle op og tisse 117 om natten, jeg nød sparkede, ondt i lænden - kort sagt jeg nød ALT ved det! jeg var ikke til at skyde igennem af stolthed! 
Vi fik vores lille søn, og han er endnu mere fantastisk end vi nogensinde havde drømt om! 

så tænker i sikkert... hmm okay, hvis i har et barn hvad sidder du så og tuder over, og hvad laver du i denne gruppe??! 
Sagen er den at vi nu har prøvet i 15 mdr på at lave en lille ny! og der sker bare intet! 
I starten var jeg slet ikke stresset over det... vi kunne jo godt lave børn! beviset rendte jo rundt lige foran snuden på mig. ingen grund til panik..!
da vi havde prøvet i ca 8-9 mdr, begyndte min ellers så positive tilgang dog at krakelere lidt... HVORFOR sker der mon ikke noget??? Kan vi ikke alligevel??? var vores søn et engangs mirakel og bare mega heldigt? 
de efterfølgende måneder kom ALLE mine følelser så tilbage... alle de følelser som jeg følte sidste gang vi prøvede på at gøre mig gravid..
jalouxien, afmagtheden, skænderierne, ligegyldigheden i mine øjne, søvnløse nætter med gråd, ukoncentrerbar på jobbet og jeg er nu begyndt at HADE når folk igen stolt kommer og fortæller om en ny opdaget graviditet!!!
rigtig mange har jo enten fået nr 2, 3 eller også så er de gravide nu... men bare ikke os!!!
Mit allerstørste marreridt er sket igen! Jeg kan endnu engang ikke lave børn
HVORFOR skal vi igennem det her helvede igen??! 
det er så fucking uretfærdigt! hvorfor må vores søn ikke blive storebror som alle hans venner bliver?
"Se baby" siger han tit og peger på barnevogne og babyer når vi er nogle steder.. puha det er hårdt! 

Nå men, nu har jeg så taget kontakt til vores læge igen... jeg kan ikke magte der her mere... jeg er konstant nede over det, og det begynder efterhånden at gå ud over vores søn
vi skal til udredning (igen - ingen af os fejlede noget sidst = uforklarelig barnløse...) og så må vi se hvad der videre skal ske...
jeg håber at vi bliver sat i behandling, for jeg kan seriøst ikke holde til det her psykiske pres mere..
måske tænker i: var nu glad for det barn du har, og så kommer det andet nok (det har jeg hørt 1000 gange det sidste år...) og misforstå mig ikke.. jeg ELSKER min søn over alt på jorden! hvis jeg ikke havde fået ham var jeg sku da gået helt ned med flaget, og er faktisk slet ikke sikker på at jeg var her idag hvis det ikke var for ham... 
men ønsket om nummer 2, og de dårlige minder fra sidste gang, som nu kommer til live igen, er bare SÅ hårdt!
jeg kan slet ikke glæde mig på andres vegne mere, og den mindste ting i hverdagen omkring babyer og graviditet kan slå mig helt ud...
Er der nogle er jer andre herinde, som har et barn i forvejen og som nu kæmper for nr 2?
ved i om man selv skal betale fertilites behandling, når man har en sammen i forvejen på naturlig vis?
hvis du er med endnu, så mange tak fordi du tog dig tiden! 
hilsen den fortvivlede