Sebra Lagersalg - Esbjerg 21/4-2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. marts 2012

Koen.

Puslingen skriver:

BBaBarBare

Hmm, jeg taler lige med ham om det, tror måske han kan lokkes, men vil ikke love noget

Bare i orden min kære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Øv altså, hvorfor er alle de gode lagersalg, SÅ langt væk???

Ejjj der er da rigtig mange gode hos jer

Anmeld

5. april 2012

Janni.

Smider lige denne op igen, kunne være nogen der ikke havde set den. 

Anmeld

5. april 2012

EKBJ

Janni. skriver:

Som overskriften hentyder til, hvis nogen skulle være interesseret. 

Sebra Lagersalg

Vær obs på at barnevogne ikke er tilladt  og de fraråder at man tager børn med. 

Hvad er det helt præcis de sælger? Er det kun tøj?

Anmeld

5. april 2012

Janni.

EKBJ skriver:

Hvad er det helt præcis de sælger? Er det kun tøj?

Jeg må desværre være dig svar skyldig. Det er første gang, jeg skal afsted til det.

Anmeld

5. april 2012

EKBJ

Janni. skriver:

Jeg må desværre være dig svar skyldig. Det er første gang, jeg skal afsted til det.

Ville gerne afsted hvis det er andet end tøj - har simpelthen så meget tøj

Anmeld

5. april 2012

Janni.

EKBJ skriver:

Ville gerne afsted hvis det er andet end tøj - har simpelthen så meget tøj

Jeg kan se de skriver i annoncen at det er udgåede varer, 2. sorterings varer samt kollektionsprøver. Så det er jo et vidt begreb. 

Men de skriver også at det er "interiør" til både drenge og piger, så det tager jeg som om at det ikke kun er tøj. 

Anmeld

5. april 2012

EKBJ

Janni. skriver:

Jeg kan se de skriver i annoncen at det er udgåede varer, 2. sorterings varer samt kollektionsprøver. Så det er jo et vidt begreb. 

Men de skriver også at det er "interiør" til både drenge og piger, så det tager jeg som om at det ikke kun er tøj. 

Nå okay Må se om jeg ikke lige kan få en til at køre mig til Esbjerg.

Anmeld

5. april 2012

ekebiv

Janni. skriver:

Tænkte også det var dårlig reklame 

Det er nok mest for børnenes skyld de skriver sådan. De gange jeg har været til lagersalg har det bestemt IKKE været for børn

Der er mange mennesker og der er oftest ikke plads til vogne osv og for at være ærlig (nu bliver jeg sikkert slagtet &nbsp så synes jeg at de vogne er møg irriterende ) Hvis jeg ikke kunne få passet børnene ville jeg blive hjemme, jeg kunne ikke drømme om at tage dem med

Anmeld

5. april 2012

Janni.

ekebiv skriver:

Det er nok mest for børnenes skyld de skriver sådan. De gange jeg har været til lagersalg har det bestemt IKKE været for børn

Der er mange mennesker og der er oftest ikke plads til vogne osv og for at være ærlig (nu bliver jeg sikkert slagtet &nbsp så synes jeg at de vogne er møg irriterende ) Hvis jeg ikke kunne få passet børnene ville jeg blive hjemme, jeg kunne ikke drømme om at tage dem med

Nej nej, jeg er helt enig med dig.  Men ved første øjekast falder det jo ikke i god jord hos mange mødre. 

Jeg kunne ikke drømme om at tage min knægt med sådan et sted. Jeg vil nærmest få stress af at styre vogn, knægt, holde øje med ham og kigge på lækre ting. 

Jeg har taget ham med 1 gang til fixoni lagersalg. Men det er heller ikke så populært så der kommer ikke ret mange mennesker. Og både jeg og kæresten var afsted, så vi skiftes til at underholde knægten. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.