Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Du bor så langt væk, fordi du skal ned til mig og have kaffe Er sikker på at du også må kaffe hos min søster
Du bor så langt væk, fordi du skal ned til mig og have kaffe Er sikker på at du også må kaffe hos min søster
Hi hi du siger nået. Må hvis nøjes med at nyde godterne i køber..
Snøft sådan er det og bo i det kolde nord, der sker IKKE en skid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Hi hi du siger nået. Må hvis nøjes med at nyde godterne i køber.. Snøft sådan er det og bo i det kolde nord, der sker IKKE en skid
Suk, nu troede jeg lige vi skulle mødes...
Janni. skriver: Suk, nu troede jeg lige vi skulle mødes...
Det skal vi også søde bare ikke lige i denne omgang.
Mine resurser er hvis ikke lige til shopping i Esbjerg lige nu.
Men tiden skal nok komme ...
bullerbassen skriver: Det skal vi også søde bare ikke lige i denne omgang. Mine resurser er hvis ikke lige til shopping i Esbjerg lige nu. Men tiden skal nok komme ...
Kommer tid, kommer råd, vi skal nok mødes engang når tid er. Ingen tvivl om det.
Janni. skriver: Kommer tid, kommer råd, vi skal nok mødes engang når tid er. Ingen tvivl om det.
Helt sikkert Skal bare lige igennem den næste tid .. Så håber jeg der kommer ro på og jeg kommer helt ovenpå igen.
Skulle du få lyst til at købe et sæt sengetøj til mig Så siger du bare til
Puslingen skriver: DDeØv altså, hvorfor er alle de gode lagersalg, SÅ langt væk???
DDeØv altså, hvorfor er alle de gode lagersalg, SÅ langt væk???
tanja. skriver: Det er en god undskyldning til at besøge mig
Det er en god undskyldning til at besøge mig
Puslingen skriver: Du har ret, men hvad skal jeg gøre af CharlieVar det en Weekend??Hvad tid??Og hvor langtid tager det i tog, hnm så mange spørgsmål
Du har ret, men hvad skal jeg gøre af CharlieVar det en Weekend??Hvad tid??Og hvor langtid tager det i tog, hnm så mange spørgsmål
tanja. skriver: Tim kunne tage med og drikke kaffe med martin imens, Han har nemlig lærke, det er en lørdag fra 10-13 Ih da jeg tog toget til korsør mener jeg det tog knap 2 timer så vil gætte på 3 timer inde fra hovedebanegården
Tim kunne tage med og drikke kaffe med martin imens, Han har nemlig lærke, det er en lørdag fra 10-13 Ih da jeg tog toget til korsør mener jeg det tog knap 2 timer så vil gætte på 3 timer inde fra hovedebanegården
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128