Hvornår er det chikane?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg synes helt klart, at du skal have fortalt din mand om det, for det virker da først lidt lummert, hvis du holder det skjult for ham.

Så ville jeg sende en sms i fællesskab med min mand, der fortæller kort og kontant, at det skal stoppe nu, og at din mand er vidende om dette nu.

Måske det kan få ham til at trække følehornene til sig igen

Kan godt forstå, at det er ubehageligt for dig

når ja det var da ikke en helt dårlig ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Frk.S

Anonym skriver:

Ja jeg har tænkt mig at skære det ud i pap for ham, håber han så forstår det.

Sidder lige her og snakker med en veninde om det...

God idé.

Men jeg synes stadig også du skal fortælle din mand om det. Hvis han engang finder ud af det, og du har holdt det skjult kunne han måske nemt tro at der var et eller andet i gærde, siden du havde valgt at skjule det.

Håber du får ham til at fatte det.

Anmeld

21. marts 2012

Frk.S

wamse skriver:

Jeg synes helt klart, at du skal have fortalt din mand om det, for det virker da først lidt lummert, hvis du holder det skjult for ham.

Så ville jeg sende en sms i fællesskab med min mand, der fortæller kort og kontant, at det skal stoppe nu, og at din mand er vidende om dette nu.

Måske det kan få ham til at trække følehornene til sig igen

Kan godt forstå, at det er ubehageligt for dig

Anmeld

21. marts 2012

Kvist

Jeg synes også du skal starte med at fortælle din mand om problemet.. Så skal du ikke rende rundt og være nervøs for han opdager noget og misforstår det, og som du skriver så ved din mand godt at du har kontakt med ham.. Så jeg ville fortælle min mand at det havde taget overhånd, måske han også kan hjælpe..

Og ja hvis det fortsætter, så må du have fat i politiet, så må de snakke med ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.