Jeg er lige ano da jeg synes det er lidt pinligt.
Jeg er gift og elsker min mand over alt på jorden, og vil IKKE være sammen med andre.
Vi har et barn sammen og venter nummer to til sommer.
Inde jeg blev gravid, var jeg i byen og mødte en gammel arbejds koleggae, jeg fortalte ham at jeg var gift med min mand, som han også kender igennem vores arbejde dengang, og vi har et barn sammen.
Efterfølgene skriver han til mig på face, men da jeg ikke rigtig bruger det mere får han mit nummer. Vi mødes et par gangen, og snakker vildt godt sammen, intet der, min mand var også med en af gangene.
Da mig og min mand begynder på PB, lykkes det ikke rigtig for os, og jeg finder trøst i at snakke med ham min ven. Lige pludselig er jeg med barn og er rigtig lykkelig. Min ven skriver meget, RIGTIG MEGET og de fleste gang undlader jeg at svare osv.
Vi mødes til noget fest hos en fælles bekendt hvor han fliter vildt med mig, og jeg er tydelig påvirket at den akavet situation, jeg siger det ikke til min mand, efterfølgende bliver hans beskeder mere flirtene osv. jeg prøver at stoppe ham og sige jeg er ked af jeg har givet udtryk for noget, for det kommer intet til at ske mellem os. Men det fatter han ikke, han kommer endda med gave til mit barn og kommene barn..
Jeg har nu bedt ham om at lade vær med at skrive, men jeg er sgu også lidt bange for ham, han ved hvor jeg bor og jeg ved ikke hvad han kan finde på. Han er nogle gange dukket op hos mig, mens jeg ikke har været hjemme, og så har der ligget blomster til mig på trappen.
Det er altså bare så uhyggeligt. hvad gør man lige?