Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
chael skriver: 1. Gang, tog 6 timer fra første ve2. Gang, tog 3,5 time fra første ve. 3. Gang, tog 1 time og 39 min, fra første ve*Camilla
1. Gang, tog 6 timer fra første ve2. Gang, tog 3,5 time fra første ve. 3. Gang, tog 1 time og 39 min, fra første ve*Camilla
Det var godt nok ikke lang tid med nr. tre. Jeg skal også have nr. 3 her om ca 20 dage. Håber bare jeg når på hospitalet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cdinesen skriver: Jeg får hele tiden afvide, at jeg godt kan forvente at min 2. fødsel går hurtigere end den 1. 1. gang jeg fødte, gik der 10 timer fra jeg fik veer til til hun var ude. Nu sidder jeg og bliver helt nervøs for, hvor meget hurtigere det går anden gang, for synes det gik hurtigt nok 1. gang hehe Hvor hurtigt gik det 2. gang for jer i forhold til 1.??
Jeg får hele tiden afvide, at jeg godt kan forvente at min 2. fødsel går hurtigere end den 1.
1. gang jeg fødte, gik der 10 timer fra jeg fik veer til til hun var ude. Nu sidder jeg og bliver helt nervøs for, hvor meget hurtigere det går anden gang, for synes det gik hurtigt nok 1. gang hehe
Hvor hurtigt gik det 2. gang for jer i forhold til 1.??
God tråd!
Det tog 6 timer fra første ve til Boas var ud, og jeg er noget spændt på 2. gang. Jeg fik at vide på FG, at jeg ved næste barn skulle ringe med det samme.. Man bliver da lidt nervøs
1. Gang tog 4 timer..
2. Gang tog 45 min..
.. Håber egentlig ikke hvis jeg får et 3 barn at det er en smutter..
katrineoerum skriver: Det var godt nok ikke lang tid med nr. tre. Jeg skal også have nr. 3 her om ca 20 dage. Håber bare jeg når på hospitalet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128