hvor længe tog jeres anden fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

cdinesen

Jeg får hele tiden afvide, at jeg godt kan forvente at min 2. fødsel går hurtigere end den 1.

1. gang jeg fødte, gik der 10 timer fra jeg fik veer til til hun var ude. Nu sidder jeg og bliver helt nervøs for, hvor meget hurtigere det går anden gang, for synes det gik hurtigt nok 1. gang hehe

Hvor hurtigt gik det 2. gang for jer i forhold til 1.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

smask

cdinesen skriver:

Jeg får hele tiden afvide, at jeg godt kan forvente at min 2. fødsel går hurtigere end den 1.

1. gang jeg fødte, gik der 10 timer fra jeg fik veer til til hun var ude. Nu sidder jeg og bliver helt nervøs for, hvor meget hurtigere det går anden gang, for synes det gik hurtigt nok 1. gang hehe

Hej.. 

Første gang tog små 16 timer.. Fra vandet gik til hun var ude.. og hun er født 38+6..

Anden gang tog 3 timer. fra den første ve til hun var ude, og hun er født 40+0

Anmeld

21. marts 2012

Krussedulle

cdinesen skriver:

Min 2 fødsel varede 5 timer, fra vandafgang min 1 varede over 25 timer.. Og min 3 varede 2 timer og 20 min ... Det er dog ikke altid at det går hurtigere..

Anmeld

21. marts 2012

Silas&Mille

Min første fødsel tog 21 timer fra de første veer, til han var ude.

Min anden fødsel tog 6 timer fra de første veer, til hun var ude.

Anmeld

21. marts 2012

Silas&Mille

dobbelt

Anmeld

21. marts 2012

Rockertand

1.: Varede 16 timer fra vandafgang, 8 timers aktiv fødsel.

2.: Varede 8 timer fra vandafgang, 1 times aktiv fødsel.

Anmeld

21. marts 2012

chael

1. Gang, tog 6 timer fra første ve

2. Gang, tog 3,5 time fra første ve.

3. Gang, tog 1 time og 39 min, fra første ve

*Camilla

Anmeld

21. marts 2012

Muffinmus

Tror bare de generelt siger det til førstegangsfødende netop fordi der ofte bliver kortte lidt af:-)

Fik jo aks første gang uden at åbne mig, så blev beregnet som førstegangs da jeg fik lillesøster fordi intet havde været udvidet før jo.

Fødte på 8,5 time og fik det samme af vide som dig, at det nok vile gå hurtigere anden gang. Måske fordi jeg gik fra 3 cm til 10 på 30 min.....:-)

Men vi må jo se tiden an og se hvad der sker nu her,men lidt spændende er det da i hvert fald.

Nr 1 tog 45 timer og var ikke som en almindelig fødsels så tæller ikke.

Anmeld

22. marts 2012

TbCp

1. fødsel. Det første af vandet gik. 6.30 - veer så småt fra 7.30 - ude ved akut kejsersnit kl. 21.23. Så omkring 15 timer

2. fødsel. Veer omkring kl. 21 ude 13.59 - 17 timer...

Anmeld

22. marts 2012

Hvem?

TbCp skriver:

1. fødsel. Det første af vandet gik. 6.30 - veer så småt fra 7.30 - ude ved akut kejsersnit kl. 21.23. Så omkring 15 timer

2. fødsel. Veer omkring kl. 21 ude 13.59 - 17 timer...

1. gang - 23 timer - endte med AKS

2. gang - 2 timer - endte med AKS, da kejsersnittet fra den 1. sprang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.