At amme sit adoptiv barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2009

dronningen

Ja naturligvis kan man amme sit adoptiv barn. Det handler ikke om gener og om hvorvidt moderen har båret barnet og født det. Men nærhed og varme vil jeg sige er det essentielle. Jeg har selv 3 børn der alle er ammet og mælkeproduktionen stimuleres ved sutten på brystet så hvorfor ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

Diana...

Der mangler en: det vidste jeg ikke man kunne.

Selvfølgelig er det da i orden, det da kanon man kan det.

Jeg vidste ikke at man kunne producere mælk når man ikke har været gravid, det var nok os derfor vi var 2 i den anden tråd der troet det var en aprilsnar...

Anmeld

2. april 2009

Miamaja

Zafir skriver:

Jeg syntes det er noget af det mest fantastiske og smukkeste jeg har hørt og den dag, jeg hørte at det kunne lade sig gøre... Det var bare fedt!!!

Så klart!!! Jeg er FOR alt amning!!! ... (stort set hehe)

hahaha.. ja, stort set

Anmeld

2. april 2009

Miamaja

Diana... skriver:

Der mangler en: det vidste jeg ikke man kunne.

Selvfølgelig er det da i orden, det da kanon man kan det.

Jeg vidste ikke at man kunne producere mælk når man ikke har været gravid, det var nok os derfor vi var 2 i den anden tråd der troet det var en aprilsnar...

man kan hurtigt faa at vide om man kan amme et adoptiv barn til alle dem der skulle vaere i tvivl om hvor vidt man kan det. forklaringen er paa forste side. derfor er der ingen ; jeg vidste ikke man kunne traad

Anmeld

3. april 2009

Diana...

Miamaja skriver:

man kan hurtigt faa at vide om man kan amme et adoptiv barn til alle dem der skulle vaere i tvivl om hvor vidt man kan det. forklaringen er paa forste side. derfor er der ingen ; jeg vidste ikke man kunne traad

Nu skrev jeg sådan fordi du skrev i det andet indlæg at du ikke kunne forstå man kunne tro det var en aprilsnar og derfor skrev jeg at du kunne man hvis man ikke viste man kunne........

Men jeg har læst der og skrev os at jeg synes der var kanon...

Anmeld

3. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Miamaja skriver:

Hvad er din mening?

Vil man amme, skal man da amme - adoptiv eller ej. Hvis ikke giver man flaske

Anmeld

3. april 2009

3rollinger

Et adopteret barn er da ligesaa meget ens eget barn som ens biologiske barn. Saa hvis det kan lade sig goere, hvilket jeg heller ikke vidste, synes jeg da uden tvivl at det er det mest naturlige.

Anmeld

3. april 2009

Tina2

Jeg synes også det er fantastisk det kan lade sig gøre, hørte det for nogle år siden, og hvor fedt!!!!

Jeg ville helt klart gøre det samme, hvis jeg kunne, ingen tvivl om det... Har EEEEELSKET at amme mine egne:-)

Så helt klart FOR:-)

Anmeld

3. april 2009

Miamaja

Diana... skriver:

Nu skrev jeg sådan fordi du skrev i det andet indlæg at du ikke kunne forstå man kunne tro det var en aprilsnar og derfor skrev jeg at du kunne man hvis man ikke viste man kunne........

Men jeg har læst der og skrev os at jeg synes der var kanon...

ok tak for informationen

Anmeld

3. april 2009

Loggidut

det kan da kun være en fantastisk ting, og en medfødt overlevelsesmekanisme!

Hvis vi drømmer os tilbage til dengang vi var primitive flok "dyr" som boede i huler, så er det jo en overlevelsesmekanisme, godt vi kunne det og kan, for hvis den biologiske mor døde, så kunne en anden "amme" jo træde til...hurra for vi er så dygtige til at overleve.

jeg er helt for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.