Hej smukke tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Anonym trådstarter

heeeeeeeeeeeeeeej tøøøøser!ÅH! jubiiiiii.

jeg har ikke bestilt andet end at pletbløde eller opleve blødning i utide i hele 8 mdr. Meeeeeeeeen min cyklus er endelig på rette kurs ! i dag for første gang siden fødslen tyder min cyklus langt om længe på en cyklus på 28 daaaaaage!! det fucking 4 uger siden jeg sidst så mens, det edermame nice! jeg var virkelig ved at opgive min krops mønster!!  vi plaaaaaaaaanlægger en lille bette yen mere og har gode fornemmelser på vi måske har held, med os nu da min krop har opført sig pænt denne gang ;p og det jo total spænding eftersom jeg ingen blod har set ? men jaa! jeg kan jo godt nå få mit lort, for intet tyder på en graviditet tester ikke positivt! og der er heller ingen der ved om jeg overhovedet er gravid......):! meeen så undre det mig over, at nogen siger nogle danner langsomere Hcg - og man kan teste senere igen hvis mens stadig ik kommer.. Med min baby teste jeg positiv en 5 dage før tid ? kan det så være anderledes 2 gang HVIS jeg er gravid?

vil sige tillykke til alle jer der endten har født eller er gravide& held og lykke til jer som står i mit sted

God aften/nat til jer å baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

l.kjoeller

Tænker lidt at alle de hormonelle forandringer godt kan ændre på hvor i hurtig du danner hormonet. håber lillebror eller lille søster er på vej

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Tænker lidt at alle de hormonelle forandringer godt kan ændre på hvor i hurtig du danner hormonet. håber lillebror eller lille søster er på vej

Nåe okey, & hvad så? hvis skal jeg tro hvis jeg tester nagativ i dag & i morgen? jeg ved godt du ikke er læge, men ku være du havde et bud

Anmeld

21. marts 2012

lOUISE Kold

Jeg kunne først set det, uge uge 9 at jeg var gravid..

3 graviditet tester vidste negativ, men det var pga af langsom hcg hos mig.

Men ønsker dig alt held og lykke

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

lOUISEBK skriver:

Jeg kunne først set det, uge uge 9 at jeg var gravid..

3 graviditet tester vidste negativ, men det var pga af langsom hcg hos mig.

Men ønsker dig alt held og lykke

tak for kigget og dit svar. Kom du da til læge og fik foretaget en test? har du med alle dine graviditeter testet sent?

Anmeld

21. marts 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

TVoTø

Nåe okey, & hvad så? hvis skal jeg tro hvis jeg tester nagativ i dag & i morgen? jeg ved godt du ikke er læge, men ku være du havde et bud

Tør ikke sige det. evt prøv at spørge din læge.

Anmeld

21. marts 2012

lOUISE Kold

Jeg afleverede 2 teste ved lægen som vidste negativ ja.

Så var der gået 2dage også tog jeg en test der hjemme, fordi jeg vidste bare jeg var gravid. Og rigtig nok der var 2 streger med det samme.

Det godt nok mit første barn, men har 2 veninder der har oplevet det samme som dig, og de havde begge 2 gang teste meget sent.

Den ene uge 10 og den anden 10+5

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

lOUISEBK skriver:

Jeg afleverede 2 teste ved lægen som vidste negativ ja.

Så var der gået 2dage også tog jeg en test der hjemme, fordi jeg vidste bare jeg var gravid. Og rigtig nok der var 2 streger med det samme.

Det godt nok mit første barn, men har 2 veninder der har oplevet det samme som dig, og de havde begge 2 gang teste meget sent.

Den ene uge 10 og den anden 10+5

okey, det er ikke tit jeg hører det. Men kan være det tilfældet hos mig denne gang. Nu tester jeg i dag og ser..

håber der kommer fine streger så jeg ikke skal tænke på mens udblir eller ej

Anmeld

23. marts 2012

lOUISE Kold

Krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.