Det var jo så nok det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

grinny

Skrev denne tråd igår 

https://www.baby.dk/debat/165704pi1/proever-at-blive-gravid/help-please-d.aspx

Og ja, min mens er så lige kommet  Vi er virkelig kørt død i det nu. Det kan *biiip* ikke være rigtigt at det skal tage så lang tid! 2 år! 

Men vi stopper nu - i hvert fald for noget tid! Jeg har især brug for en pause fra alle de tanker om baby og teste osv. osv.

I denne uge får jeg svar på om jeg har fået min elevplads, har jeg det stopper vi helt i de næste to år indtil jeg er færdig, hvis ikke holder vi pauser i nogle måneder. 

Det har været et svært valg at tage, især det med en pause på 2 år!! Men vi har brug for det, især for at komme tættere på hinanden igen.

Puha, bare at skrive det gør ondt, men vi skal også tænke på os selv  og babyen skal jo nok komme når vi mindst venter det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

l.kjoeller

Håber du får elev pladsen og alt flasker sig. føler med jer

Anmeld

20. marts 2012

morbibi

grinny skriver:

Skrev denne tråd igår 

https://www.baby.dk/debat/165704pi1/proever-at-blive-gravid/help-please-d.aspx

Og ja, min mens er så lige kommet  Vi er virkelig kørt død i det nu. Det kan *biiip* ikke være rigtigt at det skal tage så lang tid! 2 år! 

Men vi stopper nu - i hvert fald for noget tid! Jeg har især brug for en pause fra alle de tanker om baby og teste osv. osv.

I denne uge får jeg svar på om jeg har fået min elevplads, har jeg det stopper vi helt i de næste to år indtil jeg er færdig, hvis ikke holder vi pauser i nogle måneder. 

Det har været et svært valg at tage, især det med en pause på 2 år!! Men vi har brug for det, især for at komme tættere på hinanden igen.

Puha, bare at skrive det gør ondt, men vi skal også tænke på os selv  og babyen skal jo nok komme når vi mindst venter det 

Det gør mig ondt at høre

Har I slet ikke været hos lægen med problemstillingen?

Stort kram herfra

Anmeld

20. marts 2012

grinny

l.kjoeller skriver:

Håber du får elev pladsen og alt flasker sig. føler med jer

Det ville være rart med elevplads og komme på nogle andre tanker

Anmeld

20. marts 2012

grinny

morbibi skriver:

Det gør mig ondt at høre

Har I slet ikke været hos lægen med problemstillingen?

Stort kram herfra

Vi har været hos gyn og ingen af os fejler noget 

Anmeld

21. marts 2012

morbibi

grinny skriver:

Vi har været hos gyn og ingen af os fejler noget 

Dejligt I intet fejler, men det er jo heller ikke nødvendigt at fejle noget, for at få hjælp

Anmeld

21. marts 2012

grinny

morbibi skriver:

Dejligt I intet fejler, men det er jo heller ikke nødvendigt at fejle noget, for at få hjælp

Nej det er rigtigt, og det bliver nok også vores valg når vi bare lige har fået vejret tilbage

Anmeld

22. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg håber at alt flasker sig for jer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.