Overspringshandlinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

An&Jo

nettemor skriver:

Det har jeg også gjort ved min søster og bror Men har en aftale med manden om at det gør vi ikke..

haha, sådan en aftale havde jeg ikke lavet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

haha, sådan en aftale havde jeg ikke lavet..

Hehe

Anmeld

21. marts 2012

Jonatansmor

An&Jo skriver:

kender i dem??

Jeg burde seriøst tage mig sammen og få det skrevet færdig til opgaven som jeg skal have klar til imorgen..
Men jeg orker det bare slet ikke..
Jeg laver alt muligt andet, så spiser jeg da lige, så sidder jeg på baby, så er jeg på facebook, så kigger jeg på bloggen, ja you name it, og så ha jeg sikkert os været der..

Jeg gider intet idag, har bare alt for mange tanker i hovedet til at kunne koncentrere mig om det..

Dronningen af Overspringshandlinger, Moi.

Skulle egentligt have lavet opgave til fredag. Men istedet fik jeg ordnet kælder, hemse og skabe.

Skulle egentligt have lavet budget til banken. Istedet fik jeg vasket vinduer og ordnet terasse.

Og nu burde jeg faktisk stå ude i mit bad, fordi kæresten har beordret mig klar kl 08.dut. Istedet sidder jeg her i morgenkåbe på baby.dk. Han bliver TOSSI når han vender hjem om ganske få øjeblikke

Anmeld

21. marts 2012

An&Jo

Jonatansmor skriver:

Dronningen af Overspringshandlinger, Moi.

Skulle egentligt have lavet opgave til fredag. Men istedet fik jeg ordnet kælder, hemse og skabe.

Skulle egentligt have lavet budget til banken. Istedet fik jeg vasket vinduer og ordnet terasse.

Og nu burde jeg faktisk stå ude i mit bad, fordi kæresten har beordret mig klar kl 08.dut. Istedet sidder jeg her i morgenkåbe på baby.dk. Han bliver TOSSI når han vender hjem om ganske få øjeblikke

haha..

Sådan er jeg også.. finder altid alt muligt andet der er meget mere spændende..

Anmeld

21. marts 2012

Troldemommi

Sådan er mit liv også i disse måneder, jeg sidder hjemme og skulle egentlig have skrevet min Bacheloropgave så jeg kan blive færdiguddannet, men jeg kan finde 1000 undskyldninger for ikke at skrive den.

men når det nok i sidste ende :-)

Monica

Anmeld

21. marts 2012

Steph_Laurits

Kender det ALT for godt!

Har en engelsk opgave der skal afleveres fredag morgen - og jeg er kun lige begyndt at se på emner. Kan slet slet ikke finde lysten
Så det bliver nok en torsdag aften imorgen med stress og pres!

Men okay, har også de sidste to dage ligget med voldsom hovedpine, har i nat ikke rigtig sovet - og nu står der mavesyre ud af mig

Anmeld

21. marts 2012

serinasmor

jep ... har hjemmearbejdsdag idag ...

det ser ud til jeg har taget forskud på alle pauserne

måske jeg bare skal indse jeg er ELENDIG til at skrive pressemeddelelser .. det er nemlig derfor jeg sidder her på baby- ANER ikke hvad jeg skal skrive og har enormt svært ved at komme til tasterne i den wordfil .... så må jeg bare tage mig sammen ...

håber du nåede / når din deadline

Anmeld

21. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

kender i dem??

Jeg burde seriøst tage mig sammen og få det skrevet færdig til opgaven som jeg skal have klar til imorgen..
Men jeg orker det bare slet ikke..
Jeg laver alt muligt andet, så spiser jeg da lige, så sidder jeg på baby, så er jeg på facebook, så kigger jeg på bloggen, ja you name it, og så ha jeg sikkert os været der..

Jeg gider intet idag, har bare alt for mange tanker i hovedet til at kunne koncentrere mig om det..

Kender det alt for godt...

Overspringshandlinger er mit mellemnavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.