Overspringshandlinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

An&Jo

kender i dem??

Jeg burde seriøst tage mig sammen og få det skrevet færdig til opgaven som jeg skal have klar til imorgen..
Men jeg orker det bare slet ikke..
Jeg laver alt muligt andet, så spiser jeg da lige, så sidder jeg på baby, så er jeg på facebook, så kigger jeg på bloggen, ja you name it, og så ha jeg sikkert os været der..

Jeg gider intet idag, har bare alt for mange tanker i hovedet til at kunne koncentrere mig om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Nettemor

kender det aaaaalt for godt. Er næsten sikker på at hvis du går på overspringshandlinger.dk så finder du et billed af mig  Faktisk så sikker at jeg ikke har turde at gå ind og se om det er rigtigt

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

nettemor skriver:

kender det aaaaalt for godt. Er næsten sikker på at hvis du går på overspringshandlinger.dk så finder du et billed af mig  Faktisk så sikker at jeg ikke har turde at gå ind og se om det er rigtigt

haha, jeg er helt sikkert også at finde derinde..

jeg skal bare så meget have lavet noget..

kan siden ikke lige gå ned et par timer??

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

haha, jeg er helt sikkert også at finde derinde..

jeg skal bare så meget have lavet noget..

kan siden ikke lige gå ned et par timer??

Du må skrive til Zafir og bede om at blive udelukket herfra indtil imorgen kl xx.xx

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

nettemor skriver:

Du må skrive til Zafir og bede om at blive udelukket herfra indtil imorgen kl xx.xx

haha..

Ja bare indtil kl 7:30

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

haha..

Ja bare indtil kl 7:30

Der burde næsten være sådan en funktion at man kan indstille dem til at lukke ned  et bestemt tidspunkt og først tillade adgang på et andet bestemt tidspunkt. Så man kan indstille den ligesom en alarm

Er bare nervøs for at hvis kæresten fandt ud af det så ville han benytte sig af det

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

nettemor skriver:

Der burde næsten være sådan en funktion at man kan indstille dem til at lukke ned  et bestemt tidspunkt og først tillade adgang på et andet bestemt tidspunkt. Så man kan indstille den ligesom en alarm

Er bare nervøs for at hvis kæresten fandt ud af det så ville han benytte sig af det

haha..

Så er det en fordel at være single, så kan funktionen ikke misbruges..

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

haha..

Så er det en fordel at være single, så kan funktionen ikke misbruges..

Hehe ja. Og du kommer ikke ind på computeren og skal til at logge ud af en anden facebook for at logge ind på din egen

Du har heller ikke traktorgalleri til at køre i baggrunden  (tror jeg ikke)

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

nettemor skriver:

Hehe ja. Og du kommer ikke ind på computeren og skal til at logge ud af en anden facebook for at logge ind på din egen

Du har heller ikke traktorgalleri til at køre i baggrunden  (tror jeg ikke)

haha, nej jeg har ikke traktorgalleri til at køre i baggrunden..

og kom jeg til min computer og der var logget ind på en anden facebook, kunne jeg godt finde på at være lidt fræk og skrive en fin besked..

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

haha, nej jeg har ikke traktorgalleri til at køre i baggrunden..

og kom jeg til min computer og der var logget ind på en anden facebook, kunne jeg godt finde på at være lidt fræk og skrive en fin besked..

Det har jeg også gjort ved min søster og bror Men har en aftale med manden om at det gør vi ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.