Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JuliaHougaard92 skriver: tak fordi du spørger, det går bedre men maven vil stadig ikke helt have maden i maven er bare blevet snot forkølet nu - det er bare så skønt
tak fordi du spørger, det går bedre men maven vil stadig ikke helt have maden i maven
er bare blevet snot forkølet nu - det er bare så skønt
Rigtig god bedring
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collager på lærred, uglewallstickers, indbydelser til dåb og fødselsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
foto på lærred skriver: Rigtig god bedring Camilla www.foto-paa-laerred.dk collager på lærred, uglewallstickers, indbydelser til dåb og fødselsdag
tusinde mange tak
En ulykke kommer sjældent alene Fortsat god bedring...
Baagøe skriver: En ulykke kommer sjældent alene Fortsat god bedring...
tusinde tak
Jeg har været syg siden søndag midnat med det samme.
Dog kaster jeg ikke længere op, men min kvalme tager også til om aften.
Jeg troede dog jeg havde madforgiftning efter at have bestilt mad udefra søndag.
JuliaHougaard92 skriver: tusinde tak
Velbekomme Håber du er i bedring
Baagøe skriver: Velbekomme Håber du er i bedring
neeej æv - det er bare træls.-
JuliaHougaard92 skriver: neeej æv - det er bare træls.-
Det var da træls Har du været ved lægen?
Baagøe skriver: Det var da træls Har du været ved lægen?
har været ved lægen ja, men der kan ikke rigtig gøres noget åbenbart
JuliaHougaard92 skriver: Nu har jeg lagt syg i en uge med dårlig mave, kvalme, afkræftet, feber engang i mellem. Når jeg spiser, så kan jeg ikke holde maden i mig andet end 10 min maks og så går det helt galt. Kvalmen er helt slem om aften. Har haft det lidt svært med at ringe til lægen fordi der er noget omgangssyge lige nu, men hun sagde godt nok til mig at hvis det var sådan igen i morgen skulle jeg komme op, for det skulle helst ikke blive ved Ville bare lige høre om der er andre end mig som også har det sådan ?
Nu har jeg lagt syg i en uge med dårlig mave, kvalme, afkræftet, feber engang i mellem. Når jeg spiser, så kan jeg ikke holde maden i mig andet end 10 min maks og så går det helt galt. Kvalmen er helt slem om aften. Har haft det lidt svært med at ringe til lægen fordi der er noget omgangssyge lige nu, men hun sagde godt nok til mig at hvis det var sådan igen i morgen skulle jeg komme op, for det skulle helst ikke blive ved
Ville bare lige høre om der er andre end mig som også har det sådan ?
Kæresten lå med det samme i weekenden.. Men han var på arbejde mandag og onsdag var maven helt tip-top igen..
Synes en uge lyder af meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128