Omgangssyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Hougaard92

Nu har jeg lagt syg i en uge med dårlig mave, kvalme, afkræftet, feber engang i mellem. Når jeg spiser, så kan jeg ikke holde maden i mig andet end 10 min maks og så går det helt galt. Kvalmen er helt slem om aften. Har haft det lidt svært med at ringe til lægen fordi der er noget omgangssyge lige nu, men hun sagde godt nok til mig at hvis det var sådan igen i morgen skulle jeg komme op, for det skulle helst ikke blive ved

Ville bare lige høre om der er andre end mig som også har det sådan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Pige2009

En hel uge med omgangssyge lyder voldsomt i min optik. Synes du skal søge læge

God bedring

Anmeld

20. marts 2012

Guldimaven

Du har ikke overvejet om du kunne være gravid? Tænker bare når det er over så lang tid.. 

ellers god bedring. 

Anmeld

20. marts 2012

Hougaard92

Guldimaven skriver:

Du har ikke overvejet om du kunne være gravid? Tænker bare når det er over så lang tid.. 

ellers god bedring. 

jeg har hormonspiral, og min kærste og jeg har ikke dyrket utrolig meget sex indenfor det seneste da jeg lægger syg.

og har diarre ?

Anmeld

20. marts 2012

Guldimaven

JuliaHougaard92 skriver:

jeg har hormonspiral, og min kærste og jeg har ikke dyrket utrolig meget sex indenfor det seneste da jeg lægger syg.

og har diarre ?

Ja, jeg kan ikke svare dig på det, men jeg syntes bare det er længe at have sådan noget..  Og det med kvalmen tager til om aftenen.. Ja jeg syntes bare godt det kunne lyde som en graviditet.. 

Jeg tror jeg ville søge læge. 

Anmeld

20. marts 2012

Hougaard92

det vil jeg gøre tak for svar - har lidt svært ved at tro på det, for plet bløder meget lidt og har gjordt det i en 14 dage nu .

Anmeld

20. marts 2012

Hougaard92

Baagøe skriver:

En hel uge med omgangssyge lyder voldsomt i min optik. Synes du skal søge læge

God bedring

ja det er også hårdt efterhånden, det lang tid at maven ikke vil holde maden i sig

Anmeld

20. marts 2012

Hougaard92

Guldimaven skriver:

Ja, jeg kan ikke svare dig på det, men jeg syntes bare det er længe at have sådan noget..  Og det med kvalmen tager til om aftenen.. Ja jeg syntes bare godt det kunne lyde som en graviditet.. 

Jeg tror jeg ville søge læge. 

det vil jeg gøre tak for svar - har lidt svært ved at tro på det, for plet bløder meget lidt og har gjordt det i en 14 dage nu .

Anmeld

21. marts 2012

Pige2009

JuliaHougaard92 skriver:

ja det er også hårdt efterhånden, det lang tid at maven ikke vil holde maden i sig

Går det bedre?

Anmeld

21. marts 2012

Hougaard92

Baagøe skriver:

Går det bedre?

tak fordi du spørger, det går bedre men maven vil stadig ikke helt have maden i maven

er bare blevet snot forkølet nu - det er bare så skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.