Det må da kaldes ægte kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Kofoed.

Det var da sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

An&Jo

merethe skriver:

Hvor sødt

Ja han er dejlig..

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Det var da sødt

rigtig sødt ja..

Anmeld

20. marts 2012

MinNoah

åhhh det så dejligt Har også en meget kærlig søn - han er 2,5 år. Han kan også finde på at komme hen bare for at nusse mig på kinden, give en stor krammer, en mysser og sige "elsker dig"--- Så smelter ens hjerte altså

Anmeld

20. marts 2012

Hougaard92

nuuuurh hvor sødt

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

MinNoah skriver:

åhhh det så dejligt Har også en meget kærlig søn - han er 2,5 år. Han kan også finde på at komme hen bare for at nusse mig på kinden, give en stor krammer, en mysser og sige "elsker dig"--- Så smelter ens hjerte altså

min dreng fylder 2 her den 11 april, og synes det er så dejligt at han allerede gør sådan nogen ting..
Men har nu heller aldrig holdt mig tilbage fra at mysse ham, og han får dagligt afvide at jeg elsker ham, og oftest svarer han tilbage med at han os elser mig..

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

JuliaHougaard92 skriver:

nuuuurh hvor sødt

rigtig sødt..

Anmeld

20. marts 2012

Fam. Madsen

An&Jo skriver:

Min dreng kom helt spontant hen til mig i sofaen, og satte sig på mine ben med ansigtet vendt ind til mig.. så tager han fat i mit hår (det kan diskuteres hvor kærligheden er her for det gjorde naaaaas ) og så vipper han mit hoved og så begynder han at mysse mig..

så kører han skiftevis mit hoved fra side til side, og så får jeg ellers en masse mysser på kinderne.. Det blev selvfølgelig gengældt med en masse mysser og krammer fra mor til søn nu når han var så sød mod mig..

Jeg elsker simpelthen min dejlige dreng..

kørlighed på største plan 

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

Fam. Madsen skriver:

kørlighed på største plan 

Jaa..

Anmeld

20. marts 2012

Hougaard92

An&Jo skriver:

rigtig sødt..

ja masser kærlighed kan man aldrig få nok af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.